פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התקנה לא נאותה,השפלה,זלזול,עוגמת נפש,ביקור טכנאי לשווא נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:

מדובר במשפחת שאוליאן כתובת עקיבא 48 רעננה בטלפון 077-9101839



בתחילת אוגוסט 2012 ביצענו התקנה של בזק עבור תשתית האינטרנט,סוכם על התקנה לאחר שבוע,ואכן הטכנאי שלכם הגיע לשם חיבור הקו כדי שנוכל לגלוש

בתשתית הadsl,שם הטכנאי היה "שוקי" קיבלתי את פניו והתחיל בעבודה,כבר בתחילת הדרך הבנתי שמדובר בעובד לא מיומן,חסר סבלנות ולא שירותי.

הסברתי לשוקי כי לפי הסיכום עם בזק ובזק בינלאומי שאיתם סיכמתי בתור ספקית אינטרנט ונותנת שירותי טלפוניה,כי עליו לחבר את הקו המקורי של בזק לשם אפשרות,של

קבלת תשתית adsl,אך שוקי התוכח איתי וטען "שהוא איש מקצועי ושרק הוא מבין" כל בקשותיי שייצור קשר עם שירות בזק לשם הבהרות עלו בתוהו,שוקי המשיך להיות קצר רוח וסבלנות,שמתי לב כי עבודתו הייתה רשלנית,לא מסודרת,ובהחלט לא נקייה,לאחר מספר דקות חזרתי אליו,אך שוקי כבר לא היה אלא יצא מהבית מבלי להודיע לי שסיים את העבודה,מבלי להחתים אותי בטופס פק"ע ופשוט נעלם לו,אך השאיר לכלוך,כבלים מנותקים וזוהמה.כשהתקשרתי לבזק לשם בירור לגבי שוקי מדוע הלך והאם סיים את העבודה,נאלצתי לחכות דקות רבות על הקו כשמעבירים אותי מנציג לנציג ומטרטרים אותי דקות רבות על הקו,נאלצתי להרים את קולי מספר פעמים רב,ובסופו של דבר בוצעה שיחת ועידה ביחד עם שוקי,שטען שסיים את העבודה,אך הסברתי לו כי השקע המקורי של בזק לא במצב של חיבור לadsl,וכי הוא לא סיים את העבודה,אך שוב גם בשיחה הזו שוקי התוכח עימי,וכמובן סירב לשוב לביתי לסיים את העבודה.למחרת טכנאי של בזק בינלאומי שהיה אמור להתקין את הספק ואת הטלפוניה ממש נחרד מהעבודה של שוקי וטען שלא עשה מהומה,וכי עבודתו והגעתו של שוקי הייתה לשווא,הטכנאי של בב"ל היה בביתי מעל ל3 שעות,כי היה צריך קודם כל לעשות את העבודה של שוקי ורק לאחר מכן את שלו,רבותי אני עובד של חברת הבת שלכם יס מעל ל6 וחצי שנים שבמהלכם הייתי נותן שירות,מעולם לא נתתי שירות כזה מחפיר ללקוחותיי כל השנים האחרונות הייתי מחובר לחברת הוט,אך הפעם רציתי לנסות את חברת האם שלי,את בזק,אך עליי לציין כי אני מאוכזב,מרגיש מרומה,מושפל,עברתי עוגמת נפש רבה כי רק יומיים לאחר הביקור של שוקי גלשתי באינטרנט ויכולתי לשוחח בפון,במשך יומיים הייתי מנותק מכל ציולזציה,לאחר מספר ימים כשביקשתי פיצוי הוצע לי ע"י נציג שלכם זיכוי של שבועיים על תשתית משהו בשווי 35 שח!!! אני חוזר על כל הטרטור עוגמת הנפש הזלזול הביקור טכנאי לשווא (שעליו גם שילמתי 66 שח) על יומיים נוספים בלי טלפון ובלי אינטרנט הצעתם 35 שח!!! אני דורש פיצוי הולם וכי אם לא אקבל פיצוי יאה והולם אצטרך לפנות לבית המשפט תוך כדי עירוב הרשתות החברתיות מייל זה יופנה בנוסף למשרד התקשורת ואמון הציבור נא לחזור אליי ל0526354240 שיהיה חג שמח ושנה טובה
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי יאה והולם פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
danni שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה