הודעה חד צדדית על הגעת טכנאי |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בפנייה לבזק להארכת מבצע הנחה לאינטרנט 2.5 מגה נאמר לי שלא ניתן לגלוש יותר במהירות זו ועלי לשדרג לפחות ל 5 מגה. החלטתי לשדרג ל 10 מגה כיוון שהיה באותו מחיר. לא נאמר לי שנדרש טכנאי לביצוע השידרוג
1. ב 23.9 בשעה 19:19 קיבלתי מיסרון בו נאמר שטכנאי בזק יגיע למחרת בין 9:30 ל 11:30. לא ידעתי שצריך להגיע טכנאי, המועד לא תואם איתי, ולא נרשם טלפון לבירורים. זו תלונתי - שלושת אלה היו צריכים להתקיים
כיוון שלמחרת לא היה לי אינטרנט (למרות שהשינוי היה אמור להכנס לתוקף רק ב 110 , וכיוון שזה היה כמעט ערב יום הכיפורים, נאלצתי להשאר בבית להמתין לטכנאי
2. איני בטוחה שלא ניתן היה לאפשר לי להמשיך במהירות גלישה של 2.5. אומנם בבזק לא נדרש תוספת תשלום, אך אצל הספק המחיר היה גבוה יותר
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
היה על החברה:ליידע אותי שצריך להגיע טכנאי, לתאם איתי את מועד ההגעה, ולרשום במיסרון טלפון לבירורים, או לאפשר להשיב למיסרון |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|