פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טכנאי בזק שיצר תקלה ולא מוכן לתקנה או להגיע למקום נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏27 ‏ספטמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
אשדוד כתובת:
תיאור הבעיה:
אני גולש במהירות 30 מגה. יום אחד החלו ניתוקים בחיבור האינטרנט.
לאחר שיחה עם נציג בזק נקבע טכנאי בזק שיגיע לבדוק את התקלה.
הטכנאי אילן הגיעה וזיהה אינטרקום (הותקן לפני חודש – בלי ניתוקים) שמחובר בלי פילטר לקו הבית, אילן התקין פילטר מרכזי לבית (מעולה) אך בנוסף חיווט מחדש את המפצל של קו הטלפון בבית וחיבר בצורה לא נכונה את האינטרקום מה שגרם לחוסר יכולת שימוש באינטרקום דרך הטלפון של הבית.
אילן חיבר את האינטרקום באותה שורה עם הטלפון של הבית, כאשר הצורה שהוא היה מחובר ואמור להיות מחובר היא: קו בזק נכנס, פילטר, אינטרקום ורק אז את הטלפון והאינטרנט.
הניתוקים באינטרנט הפסיקו אבל אחרי שאילן הלך האינטרקום לא פעל.
פה זה המקום לומר שהאינטרקום פעל ב100% לפני שאילן הגיעה, ואין שום ספק שהפסיק לפעול לאחר טיפולו של אילן בתקלה, אני מנהל רשת במקצועי ומודע לנעשה.
אחרי שגיליתי את הנעשה מיהרתי להתקשר שוב ל166 ולבקש שהטכנאי יחזור ויתקן את אשר עשה! בשלב הזה נתקלתי באטימות של הטלפנית (ספיר) שלא נתנה תשובה מספקת ואחרי ויכוחים חוזרים ומיותרים העבירה אותי למנהל ששמע את הסיפור מצידי ומיד אמר שאני צודק וקבע טכנאי ליום שני 24.09.12 (אותו אחד שהיה) שיבוא לתקן את הנעשה.
יום שני הגיעה ומתקשר אליי בחור מבזק שאומר שאין סיבה שהטכנאי יגיע (למרות שכבר סגרתי הכל מול אותו מנהל) בטענה שאילן (הטכנאי) אמר שהאינטרקום לא פעל עוד לפני שהגיע! בנוסף אילן גם שיקר ואמר שאמא שלי (שפתחה לו את השער ידנית כי היא לא מכירה אותו) אמרה לו שהאינטרקום לא תקין.
אילן סירב לבוא מול הטענות הנ"ל ותירץ בזה שהוא עסוק (נקבעה לו פגישה להיום, איך הוא עסוק?).
ביקשתי מהבחור מבזק (עדיין בטלפון) שייתן לי לדבר עם אילן ואסביר לו את המצב. הבחור מבזק אומר שאין אפשרות כזאת ומציע לי להתקשר ל166 ולבקש וועידה עם אילן.
התקשרתי ל166 ואחרי שוב הסברים ארוכים, ביקשתי וועידה עם אדון אילן, מה שלא קרה. הטלפן מ166 הציעה לי טכנאי אחר במקום, הסכמתי, אך לאחר שהנ"ל דיבר עם אילן (שכנראה אמר לו שאין לו מה להגיע), גם הוא לא רצה להגיע. הטלפן מ166 אמר שיחזור אליי אחרי 10 דקות לאחר שיחה עם הטכנאים ולא חזר אליי עד היום, בערב קיבלתי SMS שהטיפול בתקלה הסתיים.
זה ממש חוצפה שטכנאי יהיר של בזק יוצר תקלה, לא רוצה להגיע לסדר אותה ועוד משקר ואומר שהאינטרקום לא פעל ושאמא שלי אמרה כך.

אני דורש שיגיע אליי טכנאי בדחיפות ושלא יעשה כלום לפני שידבר איתי בטלפון
כפיר
יצרת תקלה ואי תיקון סוג הנזק :
לתקן את התקלה!! ופיצוי על עוגמת הנפש והעצבים של כל השבוע הזה פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
danni שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה