פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום עבור נתב אחרי ניתוק נושא התלונה:
יוסף גילה שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏14 ‏נובמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 6/8/12 החתימה אותנו נציגה של YES על חיבור לתשתית של בזק על מהירות 10 מגה בטופס ההזמנה בתאריך הנ"ל לא צויין שאנחנו מחוייבים על הנתב אם נתנתק בעתיד. שהגיע טכנאי בזק לחבר את טלפון וטאינטרנט נאמר שלנתב נקבל זיכוי של 19.90 אבל אם נחליט להנתק מבזק אז אנו מחוייבים על 12 חודשים כפול 19.90 שח' . טופס התחייבות של בזק שנחתם הטכנאי הוסיף בכתב ידו שמחוייבים ל24 חודשים כפול 19.90 שח' גם לאחר ניתוק ההפך ממה שסוכם בעל פה. בפועל בתאריך 14.11.12שהתנתקנו מחב' יס ובזק פתאום נציגי בזק טוענים אנו נדרשים לשלם על הנתב 24 חודשים כפול 19.90. חייבים לציין שאין בנתב של בזק כל שימוש מאחר שאנו מקבלים נתב של חברה אחרת (אגב ללא התחייבות לתשלום אם וכשאר נתנתק). יש לציין לגסות רוח של נציגי בזק שדיברו איתנו (הילה) . נתב שעלה לנו 480 שח' שאין לנו שימוש בו אגב נתב ניתן להשיג בהרבה פחות בשוק החופשי. יש פה התנהלות של רמייה והטייה של לקוח ואני בטוח אנו לא היחידים. חייבים לטפל בסוגייה זו בחומרה
כספי סוג הנזק :
שיבואו יקחו את הנתב (כמו חברת הוט) ולא נחוייב או שכמו שאמר הטכנאי בזק 12 חודשים ולא כמו שבזק טוענת 24 חודשים פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
danni שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה