פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום עבור נתב אחרי ניתוק נושא התלונה:
יוסף גילה שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏14 ‏נובמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
באוגוסט היתה נציגה של יס אצלנו ועשינו דרכה התחברות לאינטרנט בזק 10 מגה במחיר 65 ש"ח כולל ראוטר לא צויין בטופס ההזמנה שהראוטר הוא בתשלום של 19.90 ש"ח למשך 24 חודשים.
בתאריך 19.8.12 היה טכנאי של בזק חיבר לנו קו + אינטרנט כפי שהוזמן הטכנאי ציין בעל פה שכל עוד אנחנו באינטרנט בזק אז יש לנו זיכוי של 19.90 ש"ח ברגע שנעזור אז נהיה מחוייבים במשך 12 חודשים החתים אותי על טופס ולאחר מכן אחרי שחתמתי כתב בכתב ידו בלי שאני יראה 24 חודשים יש לציין שעל גבי הטופס לא מודפס ולא כתוב לפני שחותמים בכתב ברור שאנו אמורים לרכוש את הראוטר ב24 תשלומים במידה שנעזור. הראוטר לא כמו חברת הוט למשל שמחזירים את זה הראוטר שייך לבזק ולא ניתן לשימוש במידה ומתנתקים מתשתית בזק.
במידה ונציגה של יס או הטכנאי היה מציין לפני שאנו רוכשים ראוטר לא האינו מתחברים לתשתית בזק. ככה לוכדים בלי שנדע ועובדים על אנשים בעיניים. יש לציין את היחס המגעיל וחוסר ההקשבה מצד נציגה בכירה בשם הילה חשוב לה רק הסדר התשלום של 22 חודשים נוספים מגעיל.... אני רוצה להחזיר את הראוטר ושלא נחוייב ושיציינו בטפסים שלהם שאנחנו רוכשים ראוטר ב480 ש"ח ולא בכתב ידו של טכנאי שאחרי שחתמתי בלי שאני יראה שהוא אומר בעל פה 12 חודשים מוסיף בכתב 24 חודשים
כספי סוג הנזק :
לא לשלם עבור הראוטר שיבואו לאסוף אותו כי אין לי שימוש בו כמו שהחברה המתחרה עושה פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
danni שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה