פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התקנת תשתית+נזק של טכנאי נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשבועיים ביקשתי את השירות של בזק בהתקנת תשתית לאינטרנט
ביום שני (12/11) קבעו איתי הגעת טכנאי בעלי המתין בבית לפי דרישתם משעה 09 ועד 11 משראה שאינם מגיעים הלך לעבודה התקשרתי אליהם בשאלה למה טכנאי לא הגיע קיבלתי תשובה שהתעכב בהתקנה קודמת ולכן לא הספיק(הם לא דאגו לעדכן אותי) ולכן קבעו לי התקנה לשישי ובאו לקראתי (כי ימי שישי אין התקנות) ביום שישי(16/11) הגיע טכנאי בשם גיא שהיה אצלי לא פחות משעתיים כי לא מצא את הארון בזק בין הבדיקות הטכנאי טיפס לגג של הבית (אותו אני שוכרת) ושבר לי מס' רעפים והשאיר "חור בגג" מה שאומר שמספיק הגשם הלא קטן בכדי שיהיה לי בריכה בבית. הטכנאי אמר שלא מוצא ולכן יעביר לבכיר לבדוק את זה והלך. אתמול אני מתקשרת בכיד לדעת איפה זה עומד הנציגה (נטלי) עדכנה אותי שתיאמו איתי הגעה להיום, הופתעתי כי אף אחד לא תיאם איתי שום הגעה ולכן אני לא אוכל לאשר את ההתקנה (אני אדם שעובד וכנ"ל גם בעלי). הנציגה אמרה לי שתחזור אליי טרם חזרה. היום התקשרתי ושוחחתי עם נציגה שביקשתי שתעביר למנהל . שוחחתי עם מנהלת בשם אתי שאמרה שטכנאי יגיע אליי ביום שישי ולגבי הרעפים מעבירה פניה למנהל של גיא(פאיז) בכדי שיבדוק ויחזיר לי תשובה. מה שאומר שאין לה שום תשובה כרגע. הסברתי לה אצת החשיבות בטיפול ברעפים ותיקון הגג כי בכל יום יכול לרדת גשם שיחלחל ישירות לבית שלי ויהיה לי בריכה . בבדיקה ראשונית של הנציגה מול הטכנאי אמר לה הרעפים "גם ככה היו כבר רעועים" אז הוא לא עשה "כזה" נזק.
אני עדיין מחכה לתשובה שאף אחד לא יודע מה לענות לי ומתי.
מבקשת את עזרתכם .
0509101413-אלם.
רעפים בגג סוג הנזק :
תיקון של רעפים בהקדם פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
danni שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה