|
|
|
|
|
|
המשך תלונה על חיוב נתב |
נושא התלונה: |
יוסף גילה |
שם/כינוי: |
יום רביעי 14 נובמבר 2012 |
תאריך האירוע: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
לפני 3 חודשים התחברתי לתשתית בזק לא כתוב בשום מקום בכתב ברור וקריא ולא במקום החתימה שאנחנו רוכשים נתב ב-480 ש"ח רק אחרי שהתנתקתי הבנתי שאנו מחוייבים כל חודש 19.90 ש"ח למשך 24 חודשים יש לציין שהטכנאי ציין לפני בעל פה שהחיוב יהיה 12 חודשים במידה ואני התנתק. בנתב הנ"ל אין כל שימוש כי הוא רק לתשתית בזק ביקשנו לדבר על מנת שיבוא לקחת את הנתב צורת הגישה ללקוח בשביל בזק זה רק לקחת כסף הנציגה הבכירה ניתקה לי בפנים את הטלפון, אחרי שאמרה לי את לא יודעת לקרוא (לא כתוב ברוסית )לפני שאת חותמת היית חותמת לי על משכנתא אבל היא שוכחת שהטכנאי משכנע אותך שאתה מחוייב 12 חודשים. חוצפנים הזלזול בלקוח איך בתשתית הוט הם לוקחים את הנתב
|
כספי |
סוג הנזק : |
התנצלות על זה עלבה שאני לא יודעת לקרוא וכמובן כספי 480 ש"ח |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
בזק שירות לקוחות
, תגובה:
|
danni |
שם ותפקיד: |
טופל |
תגובה: |
טופל |
פתרון: |
|
|
|