|
|
|
|
|
|
המשך חיוב למרות התנתקות ואי ידיעה כי אני צריכה להחזיר ציוד כלשהו |
נושא התלונה: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 4/9/12 יצרתי קשר עם חברת בזק בכדי לנתק את האינטרנט באמצעותם. נאמר לי כי ינותק ובכך חשבתי כי נגמר. בסוף חודש ספטמבר 2012 ראיתי כי חוייבתי בכרטיס האשראי, יצרתי קשר ונאמר לי כי מדובר בסגירה של החשבון, סגירה יחסית, סכום חלקי. שוב חשבתי שכך נגמר ואוכל לסיים את ההתקשרות שלי עם חברת בזק. היום בתאריך 27/11 אני רואה חיוב של חברת בזק על סכום של 98 ש"ח מתאריך 15/11/12, כאשר יצרתי קשר עם חברת בזק נאמר לי כי לא החזרתי מודם שברשותי. למה רק בשיחה שלישית נאמר לי דבר כזה? למה אין שום תכתובת שיש ברשותי ציוד שאני צריכה להחזיר אותו? זוהי גניבה לאור יום !
|
כספי |
סוג הנזק : |
לזכות אותי על החיוב מכיוון שאף שיחה לא הוזכר שאני צריכה להחזיר ציוד! טעות נציגים שגורמת לגניבת כספים |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
בזק שירות לקוחות
, תגובה:
|
danni |
שם ותפקיד: |
טופל |
תגובה: |
טופל |
פתרון: |
|
|
|