פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביית יתר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אחרי שסיכמתי איתם מפורשות שלא אחויב בכל תשלום עבר מודם חדש עקב מעבר ליס, אני מגלה להפתעתי חצי שנה אח"כ שכל חודש אני משלם 17 שקלים על המודם. כשהתקשרתי התכחשו תחילה והודיעו יל שגבו ממני רק שבעה שקלים יותר מדי, אחרי ששלחתי אותם להקלטות שבידהם חזרה אלי הנציגה ואמרה לי שנכון הובטח לי כי לא אחויב כלל אך היא לא יכול לעשות כלום חוץ מלהחזיר את הכסף בלי ריבית והצמדה. הועברתי ל"מנהלת" שלה שטענה שלפים משורת הדין היא מוכנה לזכות אותי על תשלום היתר. אחרי ששמעתי את ההערה הזו הודעתי שאני דורש פיצוי משמעותי, כרגע אני מחכה לשמוע מהם אבל בגלל שה"מנהלת" יצאהע לחופש אני צריך לחכות לשבוע הבא. לא יאמן שבמקום לבקש סליחה היא מסבירה לי שהם לא עשו טעות ושהיא בעצם עושה לי טובה שהיא מחזירה את הכסף...
זו הבעיה בשווקים בלי תחרות...
בזבוז זמן, עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי גדול ומשמעותי ולא חמישה שקלים ומתן הנחיות לעובדי החברה איך להתהג כאשר מתברר שהחברה גובה כספים שלא בהתאם לסיכום עם הלקוח פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
danni שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה