פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
כנס יציאה מפרסום בזק - לא מוצדק נושא התלונה:
קורמישוב ארטיום שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏01 ‏נובמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
B144 סניף חברה:
תיאור הבעיה:
מדובר בעיסקת פרסום\חשיפות עם B144 של בזק באתר www.b144.co.il
העסק שלי זה מלונית חדרים להשכרה לפי שעה.
התקשר נציג של B144 והציע שירותי פרסום\חשיפות באתר.
תשלום קבוע של 19 ש"ח + מקסימום של 400 ש"ח לפי שקל\פר הופעה.
התחייבות לשנה ל-19 ש"ח, כלומר אם אני לא מעוניין בחבילה אז 19 ש"ח חודשי עד לסיום תקופת העסקה זה מה אני חייב לשלם.
החיוב מתבצע דרך חשבון הטלפון.
חוזה לא נשלח אליי מעולם למרות שהם כמובן טוענים שכן, לא יכול להיות שהלך לאיבוד כי יש לי תא דואר פרטי בסניף.
לאחר חודשיים היה לי ברור שהשירות לא מתאים לי ולא שווה את הסכום המשולם, לא כדאי כי אני לא מחזיר אפילו את ההשקעה בו, ובשיא התמימות רציתי לבטל את העיסקה.
התקשרתי לבקש לבטל עיסקה בתאריך ב-01.11.2012 ואז הייתה ההפתעה הגדולה!!! - דמי ביטול עיסקה של קרוב ל- 1500 ש"ח.
אמרתי שאין סיכוי שהייתי מסכים לעיסקה זו אם הייתי יודע זאת מראש.
אמרתי שאני מוכן לשלם 19 ש"ח כפול 10 חודשים הנותרים שהם ההתחייבות שלי.
כמובן שלא הסכימו לכך. לאחר שעמדתי על שלי.
הציעו שיבצעו בדיקה וישמעו את השיחה עם הנציג הרוכל מטעם B144. ויחזרו אליי תוך 10 ימי עסקים.
לאחר אין ספור שיחות אליהם במהלך החודש וחצי הבאים, קיבלתי תשובה רק ב26.12.2012, כמעט חודשיים אחרי.
לטענתם השיחה הייתה תקינה ואני מחוייב לשלם את הכנס במלואו אבל מהתאריך שביקשתי להתנתק ב-1.11.2012.
כמובן שאין להם שום כוונה להשמיע לי את השיחה.
כמו כן במהלך השיחות נאמר לי תתבע תתבע יש לנו עורכי דין טובים מאוד - זה סגנון דיבור של נוכלים שיודעים שרימו וגם יודעים שייצאו מזב נקיים בזכות סוללת עורכי דין.
כשכבר אמרתי שאני מוכן לשלם את הכנס התקשרו כמה פעמים לשכנע אותי להישאר.
סירבתי וביקשתי שיסגרו איתי חשבון.
הפקידה אמרה שצריך לבדוק שוב ותחזור אליי עם תשובה תוך 4 ימי עסקים. זה היה ב-27.12.12.
היום 3.1.2012 התקשרתי והם לא מתכוונים לתת לי שום גמר חשבון ושאני בכלל הסכמתי להמשיך בעיסקה, דבר שלא היה ולא נברא.

העיסקה היא עיסקת רוכלות במסמך חסר לכל דבר ועניין.
אני טוען שזו רמאות לשמה, רימו אותי וגונבים את כספי לאור יום, לא מעוניין בשירות נקודה, אם הייתי יודע שהכנס הוא בגובה הנ"ל בשום אופן לא הייתי מסכים לעסקה.
אני טוען שלא היה גילוי נאות לכל תנאי העסקה ואני לא יכול לסבול כבר את העינוי של התעסקות עם פקידים אטומים לחלוטין.
אני מוכן להשבע שלא צויין בפניי גובה הכנס במקרה של ביטול עיסקה מעבר ל-19ש"ח לחודש שכן צויינו.
אני שולח זאת לכל מקום אפשרי עד שהצדק ייצא לאור.
כספי סוג הנזק :
ביטול עיסקה מיום הפניה המקורי, ללא כנס יציאה מעבר ל-190 ש"ח. במקום 1350 + החזר כספי על חודשיים פרסום מאז שביקשתי לבטל פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה