פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיכוב פתיחת קו למעלה מחודש וחצי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
באמצע נובמבר הזמנו קו טלפון ביתי ע"י סוכנות "פלא-זול",
ההתקנה נקבעה לעוד שבוע, הטכנאי טען כי אין מקום בתיבה –דבר שיטופל תוך 10 יום ואז תבוצע התקנת הקו.
חלפו 10 יום ולא התקדם כלום, פנינו לחברה בשנית ונקבע ביקור טכנאי ו"התקנה בחינם".
הטכנאי השני טען את אותם דברים אותם אמר קודמו-דבר המראה על זלזול מחפיר בחברה.
לאחר פניות חוזרות ונשנות הופיע טכנאי בשלישית כעבור חודש מביקור קודמו והתקין את הקו לשמחתנו ,
אך כשבוצעה ההזמנה הובטח מס' הטלפון:03-8058005-מספר קליט ונח ,אך למעשה הותקן מס' אחר לגמרי
ואף חויבנו בתשלום על ההתקנה היות כי הזיכוי בחברה אושר על פי המספר הקודם והוא כלל הותקן אצל לקוח אחר.

בפניותינו החוזרות והנשנות דרך מוקד 166 לזכותנו על דמי ההתקנה שהובטחה בחינם וכן להחלפת המספר למספר קליט ונח, וכן פיצוי על ההמתנה המרובה והמוגזמת-
לא העלו חרס בידינו.



עוגמת נפש סוג הנזק :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
danni שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה