פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הטעיה של שרות מכירות נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
ב4/12 יצרתי שיחת טלפון עם בזק שרות מכירות לקבל אינטרנט מבזק נאמר לי שהעלות היא מחיר גלישה +חד פעמי 100 ש"ח עבור חיבור האינטרנט.
ב17/1 קיבלתי חשבונית מבזק ובה יש תשלומים אחרים 100 ש"ח עבור מודם + 150 ש"ח עבור החיבור .אני רואה בכך הטעית הציבור כי סביר להניח ששרות המכירות נתן מידע חלקי לעוד לקוחות רבים.
בשיחה עם בזק הצלחתי להשיג הפחתה של 50 ש"ח עבור ההתחברות
אני מרגיש ממש פגועה מבחינה כספית - אני סבור שיש הרבה מאד הטעיות של הציבור בשיחות מול מרכז המכירות של בזק
מה ניתן לעשות ?
אני מבין שלבזק יש בעיה לדרוש רכישת המודם לאינטרנט מכוון שחב' הוט אינה דורשת רכישת המודם (היא משאילה את המודם ) ולכן בזק משקרים כדי לא להפסיד בתחרות מול הוט.
אני מה זה כועס על בזק החב' הגדול ששקרה לי ועוד מנסה בהצעות שונות לתחמן אותי בכדי לגרום לי להסכים להפסיד כסף
ניתנה לי הצעה להחזר תשלום המודם בתמורה להעלעת מהירות הגלישה שכרוך כמובן בתוספת תשלום חודשי !
כספי סוג הנזק :
החזר כספי של 150 ש"ח פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
danni שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה