פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיכוב וזלזול בהזמנה נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
סחנין כתובת:
תיאור הבעיה:
אני מוסטפא מסחנין, לפני ששה חודשים ניגשתי אליכם להעביר לי תשתית האנטרנט לבית החדש, שלחו לי תכנאי והוא הציע לתלות קאבל באוויר ועל זה לא הסכמתי כי מדובר בבית מאבן בית מאד מושקע וקאבל באוויר עלול לשבש על כל הנוף המושקע, ביקשתי לשים עמוד ליד הבית, אמרו נשלח לך מהנדס שיבדוק את באיזור, כמובן הגיע המהנדס עם תכנאי ועשו נקודות לשלושה עמודים כי מדובר בשכונה של חמשה אחיין שגרים אחד ליד השני. חיכיתי חודשים כדי לבצע את העבודה בשטח ואף אחד לא הגיע, התקשרתי בבזק אמרו נשלח לך תכנאי לבדוק, התכנאי הגיע והציע לי אותה הצעה קאבל באוויר למרות שסיכמנו על עמוד ליד הבית וקאבל קצר לא יפריע. התכנאי לא הצליח לעשות כלום יצר קשר עם התמיכה הטנית ואמרו שיש תוכנית והיא צריכה קצת זמן להתבצע, חיכיתי שלושה חודשים לא הגיע אף אחד ולא השתנה כלום למרות שאני משלם כל חודש 95 שקלים עבור שירות שאני לא מקבל. התקשרתי עוד פעם לפני חודש בבזק ובדקו העניין ואמרו שההזמנה בוטלה, מי בטל ולמה אני לא מבין, עוד פעם שליו תכנאי וחזרנו על אותו סיפור.
כבר חצי שנה ואני לא מקבל תשובה ואף איד לא עוזר לי, הציעו עלי להתחבר לקוו חדש כדי שיוכלו לטפל בהזנה והסכמתי ניסיתי הכול ועדין לא קיבלתי כלום, אני מאכזב מאד מהשירות ומבקש עזרתכם המהירה
אני מקווה שתטפלו בבקשתי זו
תודה
להעביר את הקוו לבית החדש פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
danni שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה