|
|
|
|
|
|
תקלה בקו טלפון שבמשך שבועיים לא מצליחים לתקן |
נושא התלונה: |
יום ראשון 10 פברואר 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור הצפון |
אזור: |
עפולה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
לפני כחודש העברתי את הקו הטלפון של סבתא שלי (בת 84 שגרה לבד) מ-HOT לבזק. מעבר בוצע בעקבות הפסקות חשמל שגרמו לניתוק של קו HOT למספר שעות שבמקרה של סבתא שהיא אשה עם בעיות לב וכמעט לגמרי עיוורת מאד בעייתי. האמנתי שקו של בזק יציב ובטוח ובהבטחות של בזק לשירות אמין ומהיר. לפני שבועיים הקו של בזק הפסיק לפעול. במשך שבועיים פניתי מספר פעמים לבזק. התלונה שלי נרשמת, אחרי מספר ימים (!!) מגיע טכנאי, קו חוזר לעבוד לשעה-שעתיים ואז שוב "מת". לאחר שיחות עם הטכנאים הבנתי שהבעיה בקו תשתית שמשום מה בזק לא מסוגלת לתקן אחד ולתמיד. בשבועיים האלו אני מוצאת את עצמי בהמתנה למענה בבזק ואז בשיחות ממושכות של ניסיון להסביר שמדובר באשה מבוגרת שגרה לבד ובקשות לטפל בהקדם והבטחות לטיפול מהיר שבשורה תחתונה לא קורה! בנוסף, כמעט כל שעה אני מקבלת טלפון הסטרי מסבתא שהיא מנותקן מהעולם (בגלל שהיא בקושי רואה היא לא מצליחה להשתמש בטלפון סלולרי) ונאלצת להרגיע אותה והכל חוזר שוב ושוב!
|
כספי+ |
סוג הנזק : |
תיקון בטוח של קו בזק |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
בזק שירות לקוחות
, תגובה:
|
danni |
שם ותפקיד: |
טופל |
תגובה: |
טופל |
פתרון: |
|
|
|