פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אין לי קו טלפון ואינטרנט כמעט חודש וחצי נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
רק רציתי לחלוק עמכם את המקצועיות בבזק שנתקלתי בה בחודש האחרון. אנחנו כבר כמעט חודש וחצי ללא קו טלפון, ללא אזעקה, וללא אינטרנט. אני בנאדם שעובד הרבה מהבית וצריך אינטרנט תמיד בגלל העבודה שלי . שלא לציין שאני אמור להיות מחובר למייל של העבודה תמיד.. כבר כמעטחודש וחצי אנחנו מתקשרים לשירות לקוחות בבזק. והתגובה? נשלח אליכם טכנאי לבדוק , קובעים לי טכנאי אחרי זה מבטלים או אומרים שצריך מישהו אחר שיטפל בזה וכו'.. חודשים? בלי אינטרנט? בלי אזעקה? בלי טלפון? אני הייתי רוצה לשמוע מה המנהלים אצלכם היו עושים אם זה היה אצלם בבית.
בנוסף לזה : גרתי בבית הפרטי שלי כבר שנתים וחצי ובקשתי עמוד מבזק , אמרו תרכיב אחד זמני משלך ונבוא נרכיב לך אחד חדש.. תתבלאו רק אחרי שנתים וחצי וכמה טלפונים באו הרכיבו את זה.

בנוסף לזה שהטכנאי מדבר איתי הבוקר ואומר לי שאתה יכול להמשיך לדבר 4 שעות, אני אעביר את התקלה למישהו אחר.
עלבון סוג הנזק :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
danni שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה