פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מחיר מופרז נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏24 ‏פברואר ‏2013 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
בחודש דצמבר נגמרה לי החבילה בחברת בזק (תשתית) הייתה לי מהירות 1.5 בעלות 35 ש"ח לחודש, כאשר הסתיימה החבילה המחיר קפץ ל80 ש"ח ל- 1.5 מגה.
לפני יומיים דיברתי עם בזק ונאמר לי שיש מהירות 5 מגה בעלות 80 ש"ח (כמו החבילת המשך) ונאמר לי שמעדכנים לי את החבילה הזו .

היום פניתי לבזק בבקשה לבדוק מה ניתן לעשות עם המחיר, נאמר לי שאני היום על מהירות 1.5 מגה למרות שהבטיחו לי עוד לפני יומיים שיעלו לי את המהירות ל 5 מגה, עוד נאמר לי כי הם לא נותנים יותר את האפשרות לקבל 1.5 מגה אלה המהירות הכי נמוכה שהם יכולים להציע הינה 5 מגה, במידה ואני מעוניינת במהירות זו המחיר שהציעו לי הינו 80 ש"ח למשך שנה, הסברתי כי אני מעוניינת במחיר זול יותר, כיוון שכרגע מה שקורה זה שאני מכפילה לעצמי את המחיר פי 2 כל חודש.

חשוב לי לציין - הנציגים שדיברו איתי לא זיהו אותי שאני אכן הלקוחה לא לפי ת.ז ולא לפי 4 ספרות אחרונות של אמצעי התשלום שלי, לא ביקשו שום פרט מזהה, כאשר ביקשתי לנתק את המנוי, ביקשתי מכתב סיום התקשרות ונאמר לי כי לא ניתן לקבל, אלא אני אקבל הביתה את החשבונית האחרונה- הסברתי כי אני רוצה מכתב שרשום שאין לי כל קשר אליהם ונאמר לי שישלח אלי למייל .

מעבר לכך ביקשתי לדבר עם מנהל / פניות ציבור של החברה / קשרי לקוחות /שימור לקוחות ונאמר לי על ידי 2 הנציגים שדיברו איתי גם עדי וגם שימי את הדברים הבאים : - עדי אמרה לי שהיא נציגת קשרי לקוחות ואין מחיר זול יותר ב 80 ש"ח ואם אני רוצה לדבר עם מנהל הוא יתן לי אותו מחיר. שימי אמר לי שמנהל יתן לי מחיר יותר גבוה ממנו והוא יכול לתת את המחיר הזול ביותר 80 ש"ח.

השירות של עדי הנציגה הראשונה הייתה מעולה, עשתה את מירב המאמצים בשביל באמת לשמר אותי על ידי שירות אך שימי היה מתחת לכל ביקורת, כל דבר שביקשתי ממנו היה מסתכם במילה "לא" , "לא ניתן לקבל מכתב" " לא ניתן לקבל מנהל " וכ''ו.

בסופו של דבר ביקשתי לבטל את המנוי - יותר נכון מי שידברה איתם היא השותפה שלי לדירה (המנוי רשום על שמי !!) נאמר לי על ידי שימי כי המנוי נותק עכשיו .

אני באמת מאוכזבת ומצפה לתגובה הולמת, אני לא חושבת שזה הגיוני שחברה כזו מרשה לעצמה "לדחוק" את הלקוחות לפינה ולא להשאיר להם שום ברירה הן מבחינת מחיר והן מבחינת שירות שהם נותנים.

דבר אחרון בזה אני אסיים, כל מכרי סביבי + משפחתי לקוחות של בזק, כולם בלי יוצא מהכלל מקבלים מחיר זול יותר משמעותית באינטרנט - חלקם עם מהירות של 12 15 ואפילו יותר באינטרנט עם מחיר זול יותר מ 80 !

אודה לעזרתכם כי עם בזק אין עם מי לדבר.
עוגמת נפש סוג הנזק :
מחיר זול יותר פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה