פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי מסירת מידע על ידי נציגה נושא התלונה:
מנשה מני שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
13.3.12
לכבוד: המועצה להגנת הצרכן


הנדון : אי מסירת מידע אמין על ידי הנציג

שלום רב ,
שמי מני מנשה – מספר טלפון – 08-6757008
בתאריך 9.10.12 , הצטרפתי בעיסקה טלפונית לחברת בזק לשירותי האינטרנט על ידי נציגה בשם יהודית , העסקה שנאמרה על ידי הנציגה הינה :
• 10 מגה אינטרנט
• ראוטר
• ספק – בזק בנלאומי
• 600 דק שיחה בטלפון
בסכום של 158 ש"ח כולל מע"מ.
היום 13.3.12 להפתעתי כאשר ביקשתי מנציג חברת בזק להתנתק משירותי האינטרנט
נאמר לי על ידי הנציג שיש לי התחייבות של 20 תשלומים עבור מכשיר הנתב (הראוטר)
ושחברת בזק לא יכולה לקבל את הציוד בחזרה .
אני כעוס ופגוע מאוד מהעיניין , כאשר הועברתי למחלקת קשרי לקוחות של החברה הנציג אמר לי שאין מה לעשות וכי חתמתי על עיסקה כזאת.
הסברתי לנציג כי לא חתמתי על שום עיסקה וכי לא נאמר לי שיש לי התחייבות עבור הנתב , יוצר מזה אם הייתי מודע או יודע על העסקה הזאת – לא הייתי מצטרף לחברת בזק.
לא מקובל שחברת בזק קושרת את עצמה ללקוח בעוד שאין התחייבויות בשוק הפתוח ויותר מזה לא מעוניינת לקבל את הציוד בחזרה.
אני לא מתכוון לשתוק בעיניין ולפרסם את הסיפור שלי בפייסבוק ובכל דרך אחרת את ההטעייה של חברת בזק ללקוחות.
אבקש לקבל תגובה בהקדם האפשרי !!!!!!
תודה רבה
מני מנשה - 0528319444 דחוף ביותר
עוגמת נפש סוג הנזק :
שהחברה תקבל את הציוד שלה בחזרה פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
danni שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה