פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנהלות שערורייתית של בזק נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏17 ‏אפריל ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

בתאריך 11/3/13, בוצע לבקשתנו מעבר מחברת הוט (בטלפון ובאינטרנט) אל 013 בטלפון ובזק בתשתית האינטרנט (גם הטלפון של 013 תלוי בתשתית האינטרנט כמובן).
בשיחה עם נציג המכירות של בזק טרם המעבר, ב 6/3/2013, נאמר לנו במפורש שבזק דואגת לביצוע ניתוק תשתית האינטרנט מהוט.
לפני מספר ימים כאשר הוט הגיעו לאסוף את הציוד הטלפוני (בעקבות הודעת ניתוק הטלפון שקיבלו מ 013), התברר לנו ששירות האינטרנט של הוט לא נותק והחיוב ממשיך להתבצע גם בהוט, וזאת מכיוון שבזק לא עמדו בהתחייבותם ולא סגרו את הניתוק מול הוט.
ב 14/4/13 התקשרתי לבזק לעדכן אותם על כך שהניתוק לא בוצע. דיברתי עם נציג חצוף בשם אבי. הבחור אמר שלא יכול להיות שנציג של בזק אמר שבזק דואגת לניתוק האינטרנט (ולמעשה בין השורות טען שאני משקר...) ושבכל מקרה עלינו לדאוג לניתוק מיידי מהוט ושהוא יבדוק את העניין ויחזור אלי (שמי ערן זהר, בנם הלקוחות - אהרון ורותי זהר).
שלחתי מיד באותו יום בקשת ניתוק להוט דרך אתר NETEK.
באותו יום 14/4/13 לאחר כשעה חזר אלי הנציג אבי (לאחר ששמע את ההקלטה של השיחה והבין שצדקתי - ואפילו לא התנצל על ששלל את דברי, אגב), ואמר שאכן כך הדבר ובזק תזכה את הורי על הסכום המיותר שישלמו להוט.
בתאריך 17/4/13 התקשר אלי שוב הנציג אבי בעניין הזיכוי ואמרתי לו שאני לא יודע מה גובה הזיכוי עד שהוט תשלח חשבונית. סיכמנו שהורי ישלחו לבזק בפקס את החשבונית מהוט ובזק תבצע את הזיכוי.
אגב, בשיחה זו, אותו נציג חצוף אמר שהאחריות לוודא שהוט ביצעו את הניתוק היא שלי ולא של בזק (למרות ההבטחה של נציג המכירות...).
בפועל, החל מאחרי צהרים ב 17/4/2013, בזק ניתקה פתאום בטעות את הקו של הורי שנותרו ללא טלפון וללא אינטרנט!!!!
אבא שלי מנהל תיק השקעות וכל רגע שאין לו אינטרנט הוא הפסד כספי!
לאחר שהתקשר לתמיכה הטכנית של בזק נאמר לו שהלקוח בוטל מהמערכת, אין להם מושג מדוע, ואין להם אפשרות לעזור כי שירות הלקוחות נסגר בשעה 19:00 וצריך להתקשר ביום למחרת...

ההתנהלות השערורייתית של בזק והטרטור שלי ושל הורי הוא מדהים!!
אגב, גם לנו יש הקלטות של השיחות.

אני דורש:
1. לחבר את הקו באופן מיידי
2. להסביר איך קורים דברים כאלה
3. לפצות אותנו על בזבוז הזמן, הטרטור, עוגמת הנפש וההפסד הכספי!

תודה



בזבוז זמן,טרטור,עוגמת נפש,הפסד כספי סוג הנזק :
חיבור מיידי של הקו,הסבר ללקוח,פיצוי פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה