פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מהירות של 750k בתשלום של 1.5 מגה נושא התלונה:
‏יום שני ‏22 ‏נובמבר ‏2004 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
בשנה שעברה עברתי מ hot לבזק adsl ובקשתי לשדרג את המהירות מ750 ל 1.5 מגה ואכן שילמתי עבור 1.5 מגה.
הסתבר לי דרך netvision שבפועל גלשתי במהירות של 750k מאז "השידרוג" של בזק . למעשה גלשתי במהירות הזאת מתאריך 26.1.04 עד 21.2.06
השידרוג נעשה בתשלום אך לא בפועל.
אמורה להיות תקשורת בין ספק התשתיות לספק האינטרנט כדי שכל אזרח, גם הדיוטות, שאינם מבינים שבשביל לקבל מהירות של 1.5 מגה אמורים לשדרג גם אצל ספק האינטרנט.
אי לכך בקשתי לזכות אותי בגין קבלת 750k ולא כפי ששילמתי ולא קיבלתי.
הגשתי תלונה לבזק בתאריך 16.2.06 והשיבו לי בתאריך 16.3.06 כי לא יוכלו להיענות לבקשתי לזיכוי חשבוני בהפרש בין תעריף חבילת גלישה 1.5 מגה ל750 k היות והשירות הוגדר במהירות 1.5 מגה מיום ההתקנה. (תשובתה של חדד סיגלית מ wow)
ואני חושבת שהגדרה זה דבר יפה בתיאוריה בתנאי שזה תואם את המציאות, כידוע לכם שבפועל גלשתי ב750 , אי לכך לא קיבלתי את המהירות ששילמתי ועל כן אבקש לזכות אותי בהפרש
לטיפולכם המהיר
ציונה



כספי סוג הנזק :
החזר כספי עבור הפרש בין 1.5 מגה ל750 k היות ןבפועל פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
לשכת דובר בזק שם ותפקיד:
בבדיקה נמצא כי אנחנו סיפקנו ללקוחה תשתית של 1.5M ואין לנו מידע מי ספק התוכן של הלקוחות ואנחנו לא עוקבים אחר הרגלי הגלישה שלהם. (אנחנו מספקים רק תשתית ואת רוחב הפס וכמובן אנחנו לא בודקים את הרגלי הגלישה של הלקוחות - כמו מי ספק התוכן, באיזה מהירות הם גולשים ובאילו אתרים) תגובה:
לא ניתן לזכות את הלקוחה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה