פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשתית אינטרנט- שירות מחפיר ומשפיל. נושא התלונה:
וסרמן אתי שם/כינוי:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה-24/5 נגמרה לי הטבה במחיר על תשתית אינטרנט 5 מגה. לפני שההטבה נגמרה התקשרתי לחברת בזק וביקשתי לעדכן את ההטבה (שלאחר מכן התחוור לי כי ההטבה הזו מוגזמת גם ככה) הנציג שטיפל בי אמר כי המחיר הכי טוב שהוא יכול להציע הוא 79 שקלים לאותה המהירות! כמובן שלא הסכמתי לכך ובתגובה נעניתי ב"זה מה יש". בעקבות כך, החלטתי להתנתק מבזק לאחר 20 שנה שבהם הייתי מנויה ושילמתי את חובותיי בזמן. את הניתוק בזק עשתה תוך כמה שניות, ללא כ-ל נסיון לשכנע אותנו או לשמור אותנו בתור לקוחות ותיקים. לאחר מספר ימים התקשרתי להתחבר מחדש לבזק, והפלא ופלא- המחירים היו עוד יותר מוגזמים. לא די ביחס המשפיל שעד כה סופר, גם המחירים שהוצגו לי במהלך כל שיחה עם נציג של בזק היו שונים ובעלי תנאי הצטרפות שונים (הבדל של 40 שקלים בין הצעה להצעה). הדבר הגיע לשיאו כאשר בבזק סטור הציגו לנו מחיר כלשהו ולאחר כשעה, נציג טלפוני אמר לנו כי המחיר לא קיים!!!! איך דבר כזה ייתכן?!?! איך ייתכן כי לפני שעה אמרו לנו על מחיר מסוים ולפתע המחיר לא קיים??? הזלזול הזה באינטליגינציה של לקוחות עוד יותר גרם לעגמת נפש על ידנו! בנוסף לכך נתקלתי בתופעת דמי התקנה. מה לעזאזל הולכים להתקין לי? כל הציוד נמצא א-צ-ל-י ולאחר שלושה ימי התנקות אני צריכה לשלם שוב דמי התקנה???
עלבון, סוג הנזק :
קבלת שירות כלקוחה מן השורה. הטבה בחיבור לתשתית האינטרנט. ביטול דמי התקנה. פיצוי על בזבוז הזמן בחנות על חשבון שעות עבודה. פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
danni שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה