פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב בחשבון של בזק לקו זמני שהותקן ללא ידיעתי נושא התלונה:
מן שלמה שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
חברת "בזק ",האמת שלי היא שהכי טוב ...זה לא להיות מחובר אליה.....וזה הקונספט שלי לחברה זו !!!!! לפני זמן מה החלטי לנייד לחברה אחרת את כל מערך הקשר שלי .אינטרנט וקווי הטלפון. בעת סגירת חובותיי הסתבר להפתעתי שיש ברשותי קו טלפון שאיני מכיר והקו משולם מאז ספטמבר 2011,בברור עם המוקדנית הסתבר שהקו מותקן בכלל בכתובת שאיני גר בה (ואולי גם לא קיים כלל רחוב כזה בישוב בו אני מתגורר )שבועות וימים שלמים ובעיקר שעות רבות של שיחות מעייפות ומתישות התנהלו עם בזק סביב הסוגיה וכי הם נחושים שקו נמצא ברשותי חד משמעי .באחת הפניות הוחלט על הפניית בקשה למחלקת ההונאות של בזק לברור הנושא ..והמסקנה של בזק שהקו הנדון ברשותי ומותקן אצלי וכאמור מתנהלות בו שיחות .למעלה מתריסר מוקדנים התעקשו חד משמעי אני חייב לשלם !!!! לא הסכמתי לוותר !!!!! העניין עבר לטיפול משפטי. שוב צלצלתי לבזק לשיחה אחרונה כשאני נחוש ללכת למשפט ולבזות את החברה על טיפשותה ועקשנותה המכוערת שאני חייב לשלם את החוב לקו שאינו קיים אצלי . בכל השיחות עם כל המוקדנים גיליתי את תופעה המכוערת בה מתחילים בברור הנושא ומתחייבים לחזור עם תשובות .אבל קדחת !!! אף אחד לא חוזר ולא מוסרים לך מה עלה בברור שהם עשו , מה שהטריף את דעתי וכך החוב הלך וטפח .באותה שיחה עלתה מנהלת בשם רות פרץ מחיפה מנהלת "בכירה " שלקחה על עצמה לברר עד הסוף את הבעיה . ואתמול סוף סוף רות צלצלה וסיפרה את שקרה ושימו לב רבותיי. בהיותי בבזק הותקן עבורי קו זמני עד לחיבור הקו הקבוע . קו זה נשאר על שמי ושולם לאורך כל התקופה מבלי שידעתי על קיומו. רות פנתה להנהלת בזק והוכיחה כי זו טעות של בזק אשר לא ביטלה את הקו ואני לא יכולתי לדעת שאני מחויב על קו זה .על כן יש לזכות אותי בכל התקופה ולא חלקית כפי שרצו בהנהלה. בכל התכתבותה התעקשה עבורי לקבל זיכוי מלא ולאחר מסכת ארוכה של התכתבות קיבלה אישור סופי עבורי לזיכוי מלא !!! וכי בימים הקרובים יישלח אליי הצ'ק .מה שאני להסיק מכל הסיפור ,שבבזק רוב המוקדנים הם אנשים מוגבלים ביכולתם לעזור באמת ,החברה אינה אמינה בעיניי כלפי לקוחותיה ומתנהלת ברוב הפעמים ברשלנות וחוסר אחריות כלפי הלקוחות ,ובכוונתי להגיש תביעת פיצוי על עגמת הנפש הטרטור שעברתי
אין לי ספק שיש עוד לקוחות רבים שמשלמים על שרות וחיובים שלא מגיעים לה ויש להקפיד במעקב אחר החשבונות הנשלחים אליהם
ראו הוזהרתם !!!
ועוגמת נפש סוג הנזק :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
danni שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה