פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קו ביתי תקול נושא התלונה:
קופלר איתן שם/כינוי:
‏שבת ‏01 ‏יוני ‏2013 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
רח אברהם פררה 9 דירה 31 כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב:

הוריי, ניצולי שואה בני 87 ו-83 בהתאמה, אנשים חולים נכים וקשישים. בבעלותם קו טלפון דירתי מספר 026799659 והם מתגוררים בבית וגן בירושלים. מזה למעלה משנה הם מלוננים על איכות הקו בביתם. בעת שהם מדברים בטלפון, אם נכנסת שיחה ממתינה- זו גורמת לניתוק השיחה המקורית וגם זו הממתינה נעלמת. הדבר מחייב אותם להתקשר שוב ושוב כדי לחדש את השיחה המקורית.
הם שוחחו עם שירות בזק מספר פעמים. אני כתבתי באתר בזק מספר פעמים על הנושא ודבר אינו קורה ואינו מטופל. כל הזמן מסבירים להם למה הקו בסדר גמור, בה בשעה שהקו אינו תקין כלל. זו הפניה האחרונה שלנו אליהם להסדרת הנושא. אם גם זה לא יעזור הנושא יועבר לפרסום במדיה הרחבה ונשקול אף הגשת תביעה לפיצוי על עגמת הנפש וההוצאות המיותרות הנגרמות להם. שלא לדבר על המצב הלא נעים שנוצר בעבות ניתוקי שיחות, כולל שיחות עם חול.
תודה על טיפולכם בנושא.

איתן קופלר
עגמת נפש ו סוג הנזק :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
danni שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה