פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בזק גובים "בקטנה" כבר 12 שנה מאישה כמעט בת 80... נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
אתמול באתי לבקר את סבתא שלי (אישה המתקרבת ל-80). בקריאה מקרית של חשבון החודשי מחברת בזק, ראיתי שסבתא שלי משלמת כל חודש 1.69 על אינטרנט. סבתא שלי לא בדויק נמצאת בחזית הטכנולוגיה והמכשיר המתוחכם ביותר בו השתמשה הוא המיקרוגל. אין ולא היה לה לא מחשב וברור שלא אינטרנט.

מיד התקשרתי לבזק והנציגה אמרה שאכן זהו תשלום עבור שירותי אינטרנט שסבתא שלי משלמת משנת 2001 (כבר 12 שנים!!).
לבזק לא היה שום מסמך\הקלטה שבה סבתא שלי מסכימה לשירותי אינטרנט, ולכן, ביקשתי החזר מלא.
הנציגה התעקשה שלא ייתכן שבזק גובים כסף מלקוחותיהם ללא הסכמה וברור שסבתא שלי הצטרפה לאינטרנט.
(כן אה... הסיטואציה בה חברת תקשורת גונבת סתם כסף מלקוחותיה זה באמת מצב דימיוני לחלוטין...)

(הועברתי למנהלת...) הנציגה אמרה כי ייתכן כי סבא שלי, הוא-הוא זה שהצטרף לאינטרנט. הייתה רק בעיה אחת.... סבא שלי נפטר שנה קודם (שנת 2000). כשהסברתי לנציגה שבזק טרם מאפשרת התקשרות עם העולם הבא, היא כנראה הבינה שהניסיון שלה "לערבב" אותי לא ממש צלח.

אך הדבר שהכי הפתיע אותי הוא העובדה שהנציגה אמרה ש-
"זה הרי סכום קטן, אז זה לא באמת נורא".
באמת?!!
כלומר "לגנוב בקטן" - זה למעשה בסדר. כמה עוד לקוחות של בזק מרומים כל חודש וכמה כסף בזק עושים על זה?

בשורה התחתונה - מייד העברתי את קו הטלפון של סבתא שלי לחברה מתחרה. כעת, במקום לשלם כ 75₪ בחודש, היא תשלם 10₪. (כי בזק גובים 60₪ רק על "אחזקת קו" או 25₪ על "קו קל", תשלום שלא קיים בחברות אחרות)
* * *
חברים, ברור שהעניין הוא ממש לא ה-1.69. הסכום הזה לא באמת משפיע לא על סבתא שלי ולא על אף אחד אחר. אבל דמיינו לעצמכם שיש עוד 1,000 או , 10,000 או אפילו 100,00 לקוחות כאלה. דמיינו כמה כסף בזק גונבים במקרה זה. העניין כאן הוא עקרוני - החברות הגדולות דופקות אותנו בשיטת "מצליח" כל פעם מחדש.
כספי סוג הנזק :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
danni שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה