פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות b144 - שירות בחצאי אמיתות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כ3 חדשים פניתי לבזק על מנת לשמוע הצעת מחיר לפירסום העסק של אבי באינטרנט. נציגת הטלפון הייתה כ"כ "נלהבת" והחלה בזריזות בשיטפון מילים מהיר, תוך שימוש מרובה במילה 'חשיפה'. לא הבנתי יותר מדי או מה זו חשיפה. 'חשיפה' זה כאשר מישהו מקליק עליי בחיפוש האינטרנטי או כאשר נמסר מספר מחברת b144. אה, ויש גם בונוס! בכל יום מתבצעת רוטאציה, כלומר, יש סבב בין לקוחות b144 מי יהיה ב''שלישיה הפותחת'' של העמוד. איזה יופי! חשבתי לעצמי. אך לא העלתי בדעתי שהבונוס הזה יעלה לי ביוקר!
אותה הנציגה שיכנעה אותי שעכשיו זה במחיר מיוחד לחגים, מחיר מבצע ממש, ובכך שיכנעה אותי לעשות עוד שני מנויים. אמרתי שאנסה את השירות למשך תקופה של חודש-חודשיים, ולמען האמת אינני זוכרת אם היא ענתה לי בסדר או המשיכה בשיטפון, אך מה שבטוח, לא צויין דבר או אפילו חצי דבר בגין 'דמי ביטול' או (בשמו העממי יותר) קנס(!!!). אותם 'דמי ביטול' עולים 1000 שקלים חדשים לכל מנוי. כל מנוי! ומשום שרכשתי 3 מנויים עליי לשלם 3000 ש"ח על דמי ביטול. על מה ולמה?! העסק בקושי מתקיים ולא קיבלנו אפילו שיחה אחת!
עדיין לא הבנתי מה זה השירות הזה. כאשר ביקשתי את החוזה נאמר לי כי החוזה הוא בע"פ. אוקיי. ומה עם לספר את כל הפרטים? 'דמי ביטול' אולי? "את זה החברה לא חייבת לספר".
בושה, חרפה וביזיון לחברה גדולה כמו בזק. מוכרים בחצי אמת, פעם אחת על חשיפה בשלישיה הפותחת (שמסתבר שעולה שקל חדש אחד בכל פעם, אפילו מבלי שהקליקו על הפירסום) ופעם נוספת בגין הקנס.
אני רוצה ל ה ת נ ת ק ל ל א ק נ ס ! !
כספי, עוגמת נפש וביזבוז זמן סוג הנזק :
ביטול השירות ללא קנס והחזר תשלומים פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
danni שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה