פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הולכת שולל בהצעת פרסום לעסקים נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏11 ‏ספטמבר ‏2012 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
כל הארץ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הנדון: תלונה על הולכת שולל בביצוע עסקה עם חברת בזק

אג"נ
תיאור העסקה: בתאריך 11 בספטמבר ש"ז התקשרו אלי מחברת בזק והציעו לי לפרסם את שירותי התרגום שאני נותן במדריך המקוון b144.
על פי התיאור יהיה עלי לשלם דמי מנוי חודשיים קבועים בסך כעשרים שקלים ולאחר מכן עוד תשלום קטן על כל תוצאת חיפוש מתאימה שאופיע בה. הערכתי שמדובר בעוד עשרים שקלים בערך.
לאחר מכן המתנתי לקבל בדוא"ל או בדואר את פרטי ההתקשרות ודבר לא התקבל, כך שהעסקה כמעט פרחה מזיכרוני.
כעבור מספר חודשים ימים ביקשתי באמצעות פניה טלפונית לקבל חשבוניות עבור החודשים האחרונים בחשבון האינטרנט שפתחתי עבור אחי הנכה.
לתדהמתי הרבה גיליתי שחויבתי בכל חודש בכמאתיים שקלים בנוסף לתשלום הקבוע, וזאת, מבלי שקיבלתי פניות טלפוניות כלשהן באמצעות אותו פרסום. כמובן שדרשתי להפסיק את ההתקשרות מיד ונעניתי שיהיה עלי לשלם כ- 800 שקלים דמי ביטול. שאלתי מדוע לא קיבלתי כל עותק של ההסכם ונעניתי שהם קיבלו את הסכמתי בחתימה קולית. לאחר דין ודברים בהם אמרתי שלא יכולתי לדעת על המתרחש לאור התנהגותם הרשלנית, ביקשתי לקבל את תמליל או הקלטת שיחת המכירה (שנאמר לי כי היא קיימת אצלם) ואז נעניתי שאין הם נוהגים למסור תמלילי שיחות.
התלונה: מדוע לא נישלח אלי עותק של ההסכם מיד לאחר סיכום העסקה כדי שיהיה לי די זמן לחזור בי לבטל את העסקה לאחר שאוכל לעיין באותיות הקטנות? מדוע לא נשלחו אלי החשבוניות בזמן בין בדוא"ל או בדואר רגיל? מדוע לא אוכל לקבל למצער את תמליל שיחת המכירה? מדוע עלי לשלם כסף רב מבלי שקיבלתי ולו פניה אחת של לקוח פוטנציאלי? מדוע עלי להיענש גם בדמי ביטול דרקוניים ועוד לאור התנהגותה הרשלנית של ספקית הפרסום?
לדעתי יש כאן הולכת שולל וניצול לרעה של הרצון הטוב שמגלים "הקורבנות", שזועקים עד לב השמים.
כל נסיונותי לשנות את רוע הגזריה עלו בתוהו.

דרישתי: לא לחייב אותי בדמי ביטול כללי ולזכות אותי בחלק מן הכספים שנגבו ממני שלא כדין
אשמח לדעת מהי עמדתכם

בכבוד רב

מריו דקל
050-7992304
[email protected]
כספי סוג הנזק :
החזר כספי וביטול העסקה למפרע פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
danni שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה