פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
באוגוסט 2005 התחברתי למבצע אינטרנט בברק 013 (עם מודם של בזק )נתבקשתי לגשת לסניף של בזק סטור על מנת לקבל מודם ADSL וכך עשיתי. אחרי שלושה חודשים נובמבר 2005, עברתי לאינטרנט מהיר בכבלים וביקשתי להיתנתק מהשירות של ברק ובזק. מסתבר שאחרי שלושה חודשים שאני מחוברת לאינטרנט בכבלים, אפריל 2006, שבזק עדיין גובה ממני תשלום עבור האינטרנט. ועכשיו גם מבקשת דמי יציאה מהתוכנית. בשום שלב לא נאמר לי בכתב או בע"פ שאני מחויבת לבזק באיזה שהיא דרך או צורה. אני את העיסקה שלי ביצעתי עם ברק 013 בלבד. ולא ייתכן שאני צריכה לשלם סכום כזה, מה גם שברק לא גבו ממני דמי יציאה מלבד 100 ש"ח על שינוי מסלול. למה אני צריכה לספוג קנס שההתקשרות שלי בכלל לא בוצעה מול בזק?
עוגמת נפש סוג הנזק :
לבטל מיידית את האינטרנט של בזק, ולזכות הסכומים שנג פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה