|
|
|
|
|
|
חיוב קנס בסך 176 שח על התנתקות לאחר שרות לקוי , לאחר תקלה שנמשכה 5 ימיםiv |
נושא התלונה: |
מירון חיה |
שם/כינוי: |
יום ראשון 29 ינואר 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
סניף השרון |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בגין תקלה שהיתה בשרות שלכם בתאריך הנ"ל , תקלה שהיתה בקווים שלכם במשך 5 ימים הגיעו אלי טכנאים שלכם 3 פעמים. לא היה כל בעייה שלהם להגיע מלבד האמירה אנחנו באלפי מנשה מגיעים רק בימי ראשון שלישי וחמישי. 5 ימי ניתוק , שהם משמעותיים בשבילנו כאיש עסקים וכמורה בתיכון שעובדים כל העת עם האינטרנט . הזיכוי שניתן לנו הוא בגין זאת היה 60 אגורות . אולם הקנס שקבלנו בשל התעוזה שלנו להתנתק משרות זה היה 176 ש"ח. לפיכך , אבקשכם להחזיר לי את הקנס שנגבה ממני ולחילופין ל זכות אותי בגין אותם חמישה ימים של ניתוק .
|
בזבוז של זמן |
סוג הנזק : |
החזרת הכסף + פיצוי כספי + התנצלות |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
בזק שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|