פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב קנס בסך 176 שח על התנתקות לאחר שרות לקוי , לאחר תקלה שנמשכה 5 ימיםiv נושא התלונה:
מירון  חיה שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏29 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
סניף השרון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בגין תקלה שהיתה בשרות שלכם בתאריך הנ"ל , תקלה שהיתה בקווים שלכם במשך 5 ימים הגיעו אלי טכנאים שלכם 3 פעמים. לא היה כל בעייה שלהם להגיע מלבד האמירה אנחנו באלפי מנשה מגיעים רק בימי ראשון שלישי וחמישי. 5 ימי ניתוק , שהם משמעותיים בשבילנו כאיש עסקים וכמורה בתיכון שעובדים כל העת עם האינטרנט . הזיכוי שניתן לנו הוא בגין זאת היה 60 אגורות . אולם הקנס שקבלנו בשל התעוזה שלנו להתנתק משרות זה היה 176 ש"ח. לפיכך , אבקשכם להחזיר לי את הקנס שנגבה ממני ולחילופין ל זכות אותי בגין אותם חמישה ימים של ניתוק .
בזבוז של זמן סוג הנזק :
החזרת הכסף + פיצוי כספי + התנצלות פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה