פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי קיום הסכם נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏30 ‏יולי ‏2013 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
במשא ומתן עם נציגת המכירות אורטל הגעתי להסכם להתחברות לשרותי הטלפון (600 דק') ואינטרנט (15 MG) על סך 129 ש"ח. והיא לא היתה מוכנה לשלוח לי את הסיכום בכתב, אך אמרה שאני אראה זאת לאחר ההתקנה.
בפועל אני ראיתי חיוב של 135 ש"ח. לאחר שפנתי לנציגת שרות לקוחות רותם היא אמרה שלא ניתן לתת במחיר 129.
לאחר הפצרות שתקשיב להקלטת השיחה עם אורטל היא הקשיבה
ואישרה את תענתי שאורטל הבטיחה את המנויי בסכום 129 ש"ח.
אך מנגד אמרה שהיא לא מוכנה לשנות לסכום זה מכיוון שאין לא הסכם
כזה.
אני דורש לקיים הסכמים ולא לרמות לקוחות ולהבטיח דברים שלא
מתכוונים לקיים.
כספי סוג הנזק :
קיום ההסכם פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
danni שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה