|
|
|
|
|
|
אי קיום הסכם |
נושא התלונה: |
יום שלישי 30 יולי 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
במשא ומתן עם נציגת המכירות אורטל הגעתי להסכם להתחברות לשרותי הטלפון (600 דק') ואינטרנט (15 MG) על סך 129 ש"ח. והיא לא היתה מוכנה לשלוח לי את הסיכום בכתב, אך אמרה שאני אראה זאת לאחר ההתקנה.
בפועל אני ראיתי חיוב של 135 ש"ח. לאחר שפנתי לנציגת שרות לקוחות רותם היא אמרה שלא ניתן לתת במחיר 129.
לאחר הפצרות שתקשיב להקלטת השיחה עם אורטל היא הקשיבה
ואישרה את תענתי שאורטל הבטיחה את המנויי בסכום 129 ש"ח.
אך מנגד אמרה שהיא לא מוכנה לשנות לסכום זה מכיוון שאין לא הסכם
כזה.
אני דורש לקיים הסכמים ולא לרמות לקוחות ולהבטיח דברים שלא
מתכוונים לקיים.
|
כספי |
סוג הנזק : |
קיום ההסכם |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
בזק שירות לקוחות
, תגובה:
|
danni |
שם ותפקיד: |
טופל |
תגובה: |
טופל |
פתרון: |
|
|
|