פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב על מוצר שלא רכשתי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני חודשיים קבלתי לפתע חשבונית מהחברה על חיוב של מנוי אצלהם.. מעולם לא בקשתי לבצע מנוי ולא השתמשתי בשרותם, פניתי לחברה, הם טוענים שביולי 2012 בשיחה טלפונית בצעתי מנוי, אני מעולם עד לחודש יוני לא קבלתי חשבוניות או פנייה מהחברה עלמנוי וכמובן שלא בקשתי אותי, הסברתי דרשתי זיכוי על כל סכום שגבו ממני וכמובן ביטול במיידי של השרות, הם הסכימו לבטל טת המנוי אך לא לזכות שכן לא בקשתי מעולם לבטל??? ברוררר לא נרשמתי לשרות.... בקשו חמישה ימים לבדוק הקלטה של תעוד השיחה, עד היןם לא חזרו אליי, עכשיו יצרתי אתם קשר לטענתם אין תעוד בהקלטה ובמקרה כזה הנציג הוא שצודק??
כספי סוג הנזק :
החזר מיידי של כל סכום שנגבה ממני בשנה האחרונה פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
danni שם ותפקיד:
טופל תגובה:
טופל פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה