פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביה על שירותים שלא נצרכו נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
לכבוד: נציב תלונות הציבור- בזק
הנדון: גביה על שירותים שלא נצרכו
שלום,
שמי קרן בוהם. בחודש ינואר האחרון (2013) עברתי מחברת הוט בטלויזה ל"יס", הם הציעו לי להעביר גם את שירותי האינטרנט והטלפון שלי לבזק וייצרו לי יחד חבילה משתלמת. נציג יס חיבר אותי לנציגה נחמדה מחברתכם והיא קבעה לי פגישה עם טכנאי.
טכנאי של בזק הגיע לביתי ואמר שלא ניתן לחבר אותי לזק בגלל בעיות תשתית באיזור. הוא גם אמר שהם יתקנו את בעיות התשתית ואז אוכל לפנות בעצמי לאחת מחנויות בזק, לרכוש ראוטר ולדבר עם הנציג שיסביר לי איך להתחבר לאינטרנט. דיברתי עם הנציגה שלכם והסברתי לה שאני לא מעוניינת לחבר את עצמי לבזק ושאני רוצה שיגיע נציג לעשות זאת. לאחר שבעיית התשתית נפתרה הגיע שוב טכנאי לביתי. הוא הסביר לי שבמקום בו אני רוצה קו לאינטרנט לא ניתן לחבר ועל מנת שאוכל לעשות זאת עלי להזמין חשמלאי שיעביר את הקו לחדר הרצוי. דיברתי עם הנציגה שלכם, הסברתי לה שאני לא מתכננת להזמין חשמלאי, ביטלנו את העיסקה ונשארתי עם שירותי הוט באינטרנט. את קו הטלפון ביטלתי לחלוטין ( אינני משתמשת בטלפון קוי בבית).
בחודש יוני השנה, עברתי על החשבונות בכרטיס האשראי והתברר לי שחברת בזק מחייבת אותי בסכום של 130 שח בכל חודש, מחודש ינואר. התקשרתי לברר ונאמר לי שהם מחייבים אותי על שירותי טלפון ואינטרנט. בשיחה עם הנציג, בה גוללתי את הסיפור המפורט מעלה נאמר לי כי הוא יעביר את הבקשה הלאה לבדיקה, אם אכן לא הייתה גלישה ולא היו שיחות יזכו את חשבוני . לאחר כ-3 שבועות בהם לא חזרו אלי התקשרתי שוב. הנציגה אמרה כי הפניה לבדיקה נעשתה וכי הדבר לוקח כחודש ושעלי להמתין. שוב חזרה על ההבטחה כי אם לא נעשה שימוש בשירותים, כפי שאני טוענת, יוחזר כספי. כשעבר חודש ולא חזרו אלי התקשרתי שוב. אז ענתה לי נציגה חצופה שנזפה בי "שמחודש ינואר, ורק עכשיו אני נזכרת לפנות?". היא אמרה שהסיבה שלא חזרו אלי היא שמערכות הבדיקה לא עובדות ולא ניתן לבדוק את פנייתי. הנציגה בדקה שאכן לא בוצעו שיחות, ולא יכלה לבדוק לגבי הגלישה. ביקשתי לעבור לאחראית. זו ניתקה את השירותים ולאחר מכן חזרה אלי עם תשובה כי יחזירו לי את הכסף רק מנקודת הפניה אליהם ואם ברצוני לקבל את הכסף מינואר עלי לפנות לנציג תלונות הציבור. ועל כן הפניה.
כפי שתראו, כשתבדקו את הנושא. לא רכשתי ראוטר, לא שוחחתי עם נציג על מנת להתחבר ולא הייתה גלישה דרך בזק. השיחה האחרונה שקיימתי עם נציגת בזק הייתה זו בה ביטלתי את העסקה שהציעו לי, היות ולא הצליחו לחבר אותי.
בהזדמנות זו אני רוצה גם להתלוננן על השירות הגרוע שניתן לי.
אני דורשת לקבל החזר מלא מתחילת החיוב בינואר.

תודה מראש
קרן ב*****
טל: **************
כספי סוג הנזק :
החזר כספי מלא פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
danni שם ותפקיד:
הוסבר ללקוחה תגובה:
הוסבר ללקוחה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה