|
|
|
|
|
|
ביטול מנוי פרסומי עסקי באתר B144 |
נושא התלונה: |
אזור הצפון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
שלום
ב 8\21 פניתי למחלקת השירות של מוקד B144 לבטל את המנוי.
ההתחייבות שלי הסתיימת בתחילת אוגוסט לאחר שנה של מנוי, אני לא מרוצה מהאפקטיביות של הפרסום ולכן טלפנתי לבטלו.
הובטח לי שיחזור לי נציג קשרי לקוחות. עבר שבוע - ולא התקשרו.
טלפנתי שוב ב 8\29 ואמרתי שאני ממתין, נמסר לי שוב שכרגע אין נציג כזה פנוי וביום א' על הבוקר יתקשרו אליי דבר ראשון. כמובן - שלא קרה.
לפיכך,
מבחינתי המנוי מבוטל החל מ 8\21
כמו כן אני דורש פיצוי על עוגמת הנפש הזו שאני צריך לרדוף אחריכם שתבטלו את המנוי ותפסיקו לחייב.
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
ביטול המנוי רטרואקטיבית ופיצוי כספי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
בזק שירות לקוחות
, תגובה:
|
danni |
שם ותפקיד: |
טופל |
תגובה: |
טופל |
פתרון: |
|
|
|