שיפור השירות |
נושא התלונה: |
יום רביעי 18 ספטמבר 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בשנה האחרונה, כמעט כל שבוע הגיע טכנאי בזק אלינו, בגלל בעיות בחיבור לאינטרנט בעיקר. באפריל נפתרה הבעיה. לאחרונה שוב אנו חווים ניתוקים לעיתים קרובות וכשמתקשרים לתמיכה הטכנית, רמת הידע לוקה בחסר והעיקר, היחס של התומכים ונותני השירות הטלפונים מחפיר, לא נעים ומביש.
אין לבזק הרבה מתחרים בשוק. אין אנו מחוברים להוט, אין אנו יכולים לעבור לבזק בינלאומי ודומיו, משום שהמערכת הטלפונית בביתינו ישנה ולכן אנו נאלצים להישאר מחוברים לבזק הן בקוי הטלפון והן באינטרנט.
בנוסף, התשלום החודשי לבזק הוא פי שניים מאשר לכל המתחרים!
כל כך הרבה טלפונים, כל כך הרבה זמן המתנה ודיבור עם טכנאים בטלפון, כל כך הרבה פעמים שויתרנו על שעות עבודה, על מנת לחכות לטכנאים שיגיעו לכאן.
הגיעו מים עד נפש.
צריך לשים קץ לבלעדיות של חברת בזק.
|
עוגמת נפש ועלבון קשה. |
סוג הנזק : |
שיפור השירות הטלפוני, שיפור רמת התומכים במגזר הטכני הטלפוני ושיפור רמת הטכנאים בשטח. הורדת מחירים לאלתר. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|