פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבייה לא הוגנת!< נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
העברנו שני קווי אינטרנט של בזק בינלאומי לדירה שלי. למרות שהעניין הוברר בשיחות לא נגמרות למוקד שרות הלקוחות ב199, המשיכו לחייב את הכתובת הישנה, של ההורים, עבור 2 קווים, אחד 128 ש"ח בחודש, ובאחר 59 ש"ח. כולם, בהסכמים שהיו לשנה התחייבות. גם עכשיו, כשהחלטנו לנתק את שירותי האינטרנט של בזק משני הבתים, גם תשתית וגם ספק (וגם קווי טלפון), אי אפשר להזיז כלום... רק מכתבי סיום שירות שצריך לקבל בדואר ולשלוח בפקס. כשמתחברים זה מאוד קל ופשוט. כשמתנתקים, החברות מתפרקות לכמה חברות ואף אחת לא יודעת מכלום. השירות והגבייה שלכם לא הוגנים.
כספי סוג הנזק :
החזר על החיובים שנעשו למרות שהקו נותק! פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה