פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עליה בתעריף לקוחות ללא ידוע נאות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏09 ‏מרץ ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
חברת בזק בילאומי שינתה את תעריף השיחות שלה לחו"ל מ 29 א'ג ל 78 א'ג לדקה בתאריך 9.3.06, ממידע פנימי עולה כי החברה דאגה לפי החוק ליידע את ציבור הצרכני שלה בשני עיתונים (החוק לא מגדיר אלו עיתונים ולכן נסיק מכן כי פורסמו בשניים משניים) ואכך כך היה פורסם ב THE MARKER וגלובס על שינוי התעריף
אך בינינו היקף הקוראים של עיתונים אלו לא מגיע למחצית לקוחות בזק בינלאומי (500,000) ההנחיה בשירות הלקוחות היא עדיין לזכות זיכוי מלא כל לקוח שטוען כי על לו התעריף עד ליום הפניה שהרי הוא בחזקת יודע מהו התעריף החדש ולהציע בד בבד חבילת התקשרות בתשלום.

הבעיה הגדולה יותר היא לא הכמות המינורי של לקוחות שפנו וקיבלו זיכוי, אלא אלפי האנשים שמשוחחים לחו"ל ולא פנו לקבלת הזיכוי או להביע דעתם בפה או ברגליים על צעדים חד צדדיים שכאלו מהטייקון.
תודה ויום טוב
נ,ב
התעריף כלל 4 מדינות (ארה"ב,רוסיה,ארגנטינה וצרפת)
זמן להתקשרות ע"מ לקבל זיכויי סוג הנזק :
הודעה בעיתון מרכזי כי התעריף עלה בתאריך 9.3.06 וזי פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
לשכת דובר בזק שם ותפקיד:
מדובר בתעריפי בזק בינלאומי ולא תעריפי בזק יש לכן לפנות לבזק בינלאומי תגובה:
נא לפנות לפניות הציבור בבזק בינלאומי 1800-014014 פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה