פרטי התלונה

תלונות בזק

תלונות חברות

תלונות חברות

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ציוד פגום נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏23 ‏מאי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנתיים התחברנו לאינטרנט דרך בזק. קנינו רשת ביתית שהתגלתה כלא תקינה כעבור זמן קצר. 23 פניות לבזק במהלך תקופת האחריות לא הועילו . בזק בדקה בדיקות שטחיות (טלפוניות) וטענה לבעיית חומרה אצלנו במחשב .
בחודש מרץ 2006 קנינו מחשב חדש ובהזדמנות זו ביקשנו מהמעבדה לבדוק את הבעיה האמורה אצלנו במחשב. המחשב שלנו לרבות הרכיב המואשם על ידי בזק נמצא תקין. פנינו לבזק שהנחתה אותנו לעשות בדיקה נוספת. וזו העלתה שה PCPORT שבזק מכרו לנו (חלק עיקרי ברשת ביתית) - אינו תקין. בבואנו לבשר זאת לבזק (כולל פניות הציבור) חזרו על הטענה שעברה כבר תקופת האחריות.
23 פניות בתקופת האחריות. למעלה מ1000 שקל ששילמנו על רשת ביתית שלא עבדה אף לא יום אחד.
כעת אנו מבקשים מבזק להתנתק משירותי האינטרנט שלהם ולקבל החזר כספי על הרשת. לא מבקשים החזר על החודשים הארוכים ששילמנו על שירות ואחריות על הציוד. רק את המחיר שעלתה לנו הרשת היקרה שמעולם לא עבדה.
עוגמת נפש ובזבוז זמן. סוג הנזק :
החזר כספי והתנתקות מידית פתרון נדרש :

בזק שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה