|
|
|
|
|
|
הקפאת מנוי |
נושא התלונה: |
יום רביעי 13 נובמבר 2013 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
רננים |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
זו ממש חוצפה לבקש תשלום על הקפאת מנוי שאינו מסיבות רפואיות.
בעברי עבדתי בחדר כושר והייתי מנויה לחדר כושר אחר ואף פעם לא היה צריך לשלם על הקפאת מנוי. קורה שאנשים לא יכולים לבוא לתקופה מסויימת ולא ברור למה צריך לשלם על זה.
מה שעוד כל שבועיים של הקפאה עולים 50 ש"ח אבל שביקשתי להקפיא ל3 שבועות וחצי ביקשו ממני תשלום של 100, כמו של 4 שבועות.
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
הולמס פלייס שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|