פרטי התלונה

תלונות הולמס פלייס

תלונות עוד בחדרי כושר וספא

תלונות חדרי כושר וספא

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה הולמס פלייסשעות פתיחה הולמס פלייס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גביה של דמי ביטול + תשלום על חודש נוסף באת ביטול המנוי + דחיפת מוצר שלא רציתי נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
בית המילניום, רח' התדהר 1, רעננה כתובת:
רעננה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
נרשמתי למועדון הולמס פלייס ברעננה בתאריך 12.2.14. הבחור שדיבר איתי שיכנע אותי שהחבילה הכי משתלמת אצלם היא לשנתיים. במחיר 375 ש"ח בחודש. הסכמתי. מה שהבנתי מהבחור שאם אני רוצה לצאת - יחייבו אותי על חודש קדימה (ז"א יהיה לי מנוי לחודש נוסף). או שאני יכול לצאת בחודש 11 למנוי - בלי שום חיוב נוסף.

בתאריך 9.5.14 (3 ימים לפני חידוש המנוי) התקשרתי וביקשתי לבטל את המנוי - ולא השתמשתי במנוי שבוע לפחות לפני התאריך הנ"ל.

הבחורה שדיברה איתי אמרה לי:
1) שאני חייב לשלם להם על חודש נוסף (375 ש"ח) - למרות שהודעתי להם 3 ימים לפני תאריך החידוש המנוי שאני לא רוצה להמשיך ולא השתמשתי במנוי לאחרונה יותר משבוע.
2) שאני חייב לשלם להם סכום ענק של 400 ש"ח כנס - רק כדי לבטל את המנוי. היא גם אמרה שהיא יכלה לחייב אותי ב1000 ש"ח דמי ביטול ושהיא עושה לי טובה שהיא לוקחת רק 400.
3) הבחורה אמרה לי שכדי לבטל את המנוי אני חייב לחתום פיזית עצלם על טפסים ולא ניתן לעשות זאת טלפונית
4) באת ההצתרפות הם חייבו אותי ב299 ש"ח - שכביכול נותן לי 2 שעורים עם מאמן אישי + שעור שחיה. לא רציתי את זה כלל ואמרתי את זה לבחור. הוא אמר שאין ברירה ואני חייב לשלם על זה.
אף פעם לא השתמשתי בשעורים הללו.

בבקשה תעזרו לי לעשות צדק! מדובר על בערך 1000 ש"ח(400+375+299). הכסף לא צומח על העצים...

עוגמת נפש סוג הנזק :
זיכוי מלא פתרון נדרש :

הולמס פלייס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה