פרטי התלונה

תלונות הולמס פלייס

תלונות עוד בחדרי כושר וספא

תלונות חדרי כושר וספא

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה הולמס פלייסשעות פתיחה הולמס פלייס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חידוש מנוי בהולמס פלייס רננים נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏02 ‏נובמבר ‏2014 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
אני חייבת לציין את היחס המחפיר שקיבלתי ממועדון הולמס פלייס ברננים. אני מנויה ותיקה שלהם והתחלתי את המנוי שלי עוד בתקופת הצבא. אני ממש אוהבת את המועדון ובאה להתאמן בין 5-6 פעמים בשבוע. להפתעתי הרבה, קיבלתי טלפון ב- 29/9 שהמנוי שלי הולך להסתיים ב-30/9 ושאלו אותי אם ארצה לשלם מחיר יותר גבוה למנוי ללא התחייבות. באותו רגע הופתעתי לגלות כי על דבר כזה מעדכנים יום לפני מועד סיום המנוי ואמרתי זאת לנציגת המכירות שזה לא תקין השירות הזה ולעדכן את הלקוח בדקה ה-90. לא יכולתי לדבר עם הנציגת מכירות באותו הרגע שהיא התקשרה כי הייתי בלחץ ופגישות בעבודה בגלל סוף רבעון של ספטמבר וביקשתי שהיא תחזור אלי בנוגע לעניין ב-1/10 לאחר סיום החודש. היא המשיכה לדבר על המבצעים ועל האופציות שיש לי ואמרתי לה שוב שאין לי זמן לדבר על נושא זה באותו הרגע.
אני חייבת לציין שהייתי כל כולי בעבודה ולא בשיחה. מה שהבנתי ממנה היה שהמנוי שלי מסתיים ושאני צריכה לחדש ושיש לי אופציות עם התחייבות ובלי התחייבות. מה שהדהים אותי זה שמועדון כל כך מכובד יעשה "תרגיל" ויפול על הלקוחות שלו בדקה ה-90 כמו שהיא עשתה. מה היה קורה אם לא הייתי בכלל עונה לשיחתה..? זה כמעט ולא קרה בגלל העומס שהייתי נתונה בו בעבודה.. למה מתקשרים ברגע האחרון ללקוחות? למה לא נותנים לי זמן להבין את העניין ולבדוק את האופציות שלי ושמים לי אקדח מול הראש ועוד בזמן לחוץ מאוד שאני לא יכולה לדבר בטלפון?
בנוסף הסתבר כי לאחר ה-30/9 לא יהיה ניתן לעשות את המנוי ללא התחייבות ולא הבנתי זאת מהנציגת מכירות.
ביומיים האחרונים חיפשתי את אשת המכירות ורציתי לחדש את המנוי. רק היום (2/10) נאמר לי כי הדבר כבר לא אפשרי ואני יכולה לעשות רק מנוי בהתחייבות. אני לא מבינה איזה מין יחס זה למנויים ותיקים ועוד כאלה שאוהבים את המועדון ורק אומרים עליו דברים טובים ובאים ומתמידים. למה לא לקחת אחריות ולבוא לקראת הלקוחות במקום להבריח אותם מהמקום?? היחס שקיבלתי היום הרגיש כמו "עונש" על כך שלא הייתי פנויה לשיחה ב-29/9. איזה מין צורת עבודה ושירות זה...? באמת שהתאכזבתי קשות ונותרתי בהלם מוחלט.
המנהלת מכירות גם עוד ציינה בפני שהם ניסו להשיג אותי מספר פעמים ולא רק ב-29/9. איך זה יכול להיות שלא ראיתי שיחות מהם? אין סיכוי שהייתי רואה שיחה שלא נענתה / הרבה שיחות ולא הייתי חוזרת ומבררת על מה ולמה. ואם אכן כך שחיפשו אותי כפי שהיא אמרה.. אז למה לא השאירו לי הודעה בתא קולי?? ולמה לא השאירו לי הודעה בקבלה שמחפשים אותי/ שהמנוי שלי עומד להיגמר ?? אני הרי נמצאת במועדון כמעט כל יום! זה ממש אבסורד ההתנהגות הזאת..
תוקפים את הלקוח ועוד מצפים שהוא יחדש את המנוי בהתחייבות.
עוגמת נפש סוג הנזק :
לחדש את המנוי ללא התחייבות פתרון נדרש :

הולמס פלייס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה