פרטי התלונה

תלונות הולמס פלייס

תלונות עוד בחדרי כושר וספא

תלונות חדרי כושר וספא

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה הולמס פלייסשעות פתיחה הולמס פלייס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הלאת לקוח, בזבוז זמן וחוסר אמון. נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏12 ‏מאי ‏2015 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
קניון חיפה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לכל מאן דבעי
הנדון: שירות שוטף - קבלה, שיווק לא נכון

לפני כשבוע באיזור התאריך 7/5/15 התקשרתי להולמס קניון חיפה בבקשה להרשם שוב לחדר הכושר, אחת מהנציגות ענתה בטענה כי היא אינה מטפלת בנושא וכי מישהו יחזור אלי עוד הערב!!
השבתי בסדר והמתנתי.
כמובן שאף אחד כולל אף אחד לא התקשר
NEXT.....
אתמול 12/5/15 התקשרתי שוב לחדר הכושר אך מכל מלמדיי השכלתי וביקשתי את אחראית המשמרת או מישהו בעל סמכות שקודם ייתן לי תשובה למה הפן השיווקי כל כך רעוע ולהבין ממנה אם הרעיון המרכזי והכללי של המקום הוא בעצם רווחיות (הוגנת או לא הוגנת זה נושא אחר)*.
כמובן שאת נושא השירות לא טרחתי לחדד ולציין שכן רובינו חיים תחת מטריה אחת ולצערי רגילים לחוסר אמון ושירות שקרי, 'פישי' ומקולקל של חברות התקשורת במדינה וכו'....
אשמח לציין שאותה אחראית משמרת שעבדה באותה השעה ( אלינור שמה)* הייתה נורא נעימה, נחמדה , אמינה, בגובה העיניים וכן הייתה תחושה שפתאום למישהו באמת אכפת, לבסוף השיחה הבטיחה כי מחר מבטיחה (!!!) לחזור עם ההצעה הכי טובה שיש לה!!!
אתם יודעים בדיוק מה הולכת להיות השורה הבאה שלי מבלי שאכתוב ולעפרונות הלא כ"כ חדים בקלמר אוסיף - כן, אותה אלינור, אחראית המשמרת, לא התקשרה!! הפלא וממש פלא....
NEXT
היום התקשרתי שוב על מנת לבקשה אולי בטעות אנוש שכחה.. מסתבר שהיא לא הגיעה היום למשמרת (אז למה להלאות לקוח כי תדאגי לו כמה שניתן, הרי כבר אתמול ידעת שלא תעבדי היום)*** וכי אין שום רקורד למה שדובר בינינו בטלפון. ויקיריי.... אם "השיחות המוקלטות לצורך שיפור חווית השירות" הן אלה שעוזרות לכן , אז קודם כל חדשות , הן ממש לא.
ב' אתם צריכים חוות שרתים בגודל של קניון ארנה בכדי להכיל את כולן, כי יש המון כאלה.
ג' למה לתת ללקוח הרגשה כי באותו מועדון יושבים חבורה של ליצנים, חסרי מעוף כשרון וכריזמה!!???
המון מים עברו בנהר שנקרא הולמס קניון חיפה, החומר האנושי שם לא מצליח לבלוט כי הוא לא באמת איכותי אבל אם כבר בחרתם להיות הפנים של פאקינג רשת מועדוני הולמס פלייס תהיו ותראו בחורים צעירים!! שבאו להעיף תמקום באנרגיות חיוביות!! המקום הינו מקום שאמור לצמוח, להוביל, למנף כל לקוח ולקוח הן בפן הבריאותי/פיזי ולא פחות בפן השירותי!!
לבסוף שוחח עימי נדב , מנהל המועדון בשיחה כ"כ לא מקצועית, מי שרוצה למכור צריך לדעת למכור, ישנם שלבים למכירה בשיחת טלפון, צריך ליצור מקרב, צריך לתת ללקוח הרגשה כאילו הוא בן בית ועם נדב באותה השניה הרגשתי זר מוחלט!! הוא היה נורא לא נעים, בייש אותי ואת המועדון שלכם וגם לא טרח לנסות לבוא לקראתי בשום פנים ואופן, הסכמתי עם העלאת המחיר, אין לי בעיה אך למה להתחייב לשנה?? מה עם כחלון? מה עם נקודת יציאה? מה עם עוד פעם טובי המאמנים שאליהם התחברנו יעזבו? מה עוד פעם תעשו "שיפוץ" במתחם המקלחות ותשלחו אותנו למועדונים אחרים כמו כלבים? מה אם יהיו לי תלונות בלתי פוסקות כלפי המקום? ( כי יש המון)***
כל אחת ואחת מהסיבות הן סיבות שאנחנו מתאמני הולמס פלייס קניון חיפה סוחבים חודשים על גבי שנים.

אני רוצה לראות אתכם מתנהלים תחת איום שירותי כזה ואשמח לדעת מה תהיה תשובת הצרכן שלכם.

המשך הטיפול יועבר לגורמים המתאימים*

לתשובתכם המהירה והמקצועית אודה

ברק *******
עוגמת נפש סוג הנזק :

הולמס פלייס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה