|
|
|
|
|
|
מעילה באמון ואי זיכוי כספי. |
נושא התלונה: |
יום חמישי 17 ספטמבר 2015 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
דיזנגוף 51 |
כתובת: |
דיזנגוף סנטר |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
בתאריך ה -17.5 התקשרתי לסניף ואמרתי שאני מעוניין לבוטל את כמנוי. נציגה מססניף מסרה לי שהדבר כרוך בעלות של 399 שקלים וכי הם מחוייבים בתחילת החודש לחודש שלם דבר שמקנה עוד חודש של אימונים (למרות שעל פי חוק עסקה מתמשכת צריך לבטל אחרי 3 ימים).
סיכמנו שבסדר, אלה הדמי ביטול שחתמתי עליהם במהלך העיסקה אך בפועל ראיתי כי המשכתי להיות מחוייב בחודש יוני/יולי/אוגוסט/ספטמבר
זה גנבה. לא הייתי במכון כושר 3 חודשים שלמים והם עכשיו רק מוכנים לבטל שוב מחודש הבא. איך אני דורש את המגיע לי?? יש תיעוד שנמסר לי שהמנוי יבוטל
|
כספי |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
הולמס פלייס שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|