הטרדת לקוח וזלזול בפנייתו |
נושא התלונה: |
קדר יאיר |
שם/כינוי: |
יום רביעי 03 ספטמבר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
עזריאלי |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
ביום שלישי השבוע עשיתי תוכנית אימונים. זה לוקח שעה. בסוף התהליך, יש להשאיר אותה למנהל חדר הכושר כדי שיאשר אותה. באתי למחרת, והיא נעלמה. המדריך התורן חיפש איתי יחד במשך חצי שעה ולא מצאנו.
זו הפעם השנייה שתוכנית אימונים נעלמת/נגנבת בשלב זה של התהליך.
פעמיים השנה עשיתי תוכנית, חזרתי למחרת, היא נעלמה, והייתי צריך לעשות שוב תוכנית.
פניתי למנהל חדר הכושר, והוא לא נענה. פניתי לפולי, מנהלת המשמרת, והיא אמרה שזו בעיה שלי. פניתי למנהלת המועדון והיא לא חזרה עלי.
כמה עוגמת נפש מרשה לעצמו הולמס פלייס לגרום ללקוח ותיק? איזה זלזול הם מרשים לעצמם!
בתום המנוי, בקרוב, אעזוב ולא אשוב למועדון גס הרוח הזה
ובינתיים, אני מצפה לפתרון ולקצת יחס. 400 שקל בחודש מקנים לי קצת יחס. לא?
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
פיצוי כלשהו. שהולמס יחליט איך |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|