פרטי התלונה

תלונות הולמס פלייס

תלונות עוד בחדרי כושר וספא

תלונות חדרי כושר וספא

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה הולמס פלייסשעות פתיחה הולמס פלייס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה על התנהלות בריונית , מכירה אגרסיבית ושרות לוקה של חדר הכושר הולמס פלייס \ שייפ קירית ביאליק. נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
קירית ביאליק סניף חברה:
תיאור הבעיה:
במהלך חודש מאי האחרון הגיעה חברתי רונית לחדר הכושר הולמס פלייס \ שייפ הנמצא בבניין הקוסמוס שבקרית ביאליק לבירור על הרשמה , לאחר שכנוע מסיבי ע"י מנהל משמרת בשם אלון ביצעה הרשמה לחדר הכושר , כאשר לא נאמר לה דבר ולו חצי דבר על צורך באישור רפואי לאימון גם לא הוזכרה חשיבות הנושא.
במהלך ביקורה תוך מסע שכנועים מסיבי נתבקשה חברתי לחתום על מסמכים תוך הסך דעתה וידיעה ברורה של המחתים שלא קראה את ההסכם ואפילו לו עיינה בו.

בשבוע שלאחר מכן הגיע חברתי לאימון גופני כשלאחריו סבלה מכאבים ושכבה בביתה מס' ימים.
כך גם היה לאחר כשבוע וחצי שהגיעה לאימון כשבמלכו חשה ברע והלכה לביתה.

ראוי לציין כי רונית הגיעה לחדר כושר פעמים בודדות ואף לא הצליחה להשלים אימון שלם.

לאחר האירועים הנ"ל נגשה רונית למרפאה לבדוק את מצב בריאותה, מבדיקה ראשונית נמצאה לא כשרה לבצע אימון גופני ונשלחה למס' בדיקות מעמיקות נוספות . בנוסף נתבקשה רונית לא לבצע כל פעילות גופנית עד לתום האבחון המקצועי.

משנתבשרנו, יצרתי אני קשר עם שירות הלקוחות של הולמס פלייס \ שייפ הסברתי את הביעה הבריאותית , את רגישות העניין, גם הסברתי את רגישותה של חברתי לשוחח על הנושא, גם ציינתי את העובדה שבימים אילו חברתי לא עובדת ואין לא אפשרות כלכלית ושבטחונה העצמי אינו במיטבו ושביקשתי לנתק את המנוי.
ראוי לציין שקבלתי מאותה נציגת שירות יחס לוקה, מזלזל, הנציגה דיברה אליי באינטונציה משפילה שלא משתמעת לשתי פנים, תחילה אפילו לא הסכימה לדבר איתי אלא רק עם בעלת המנוי שנכחה באותה שעה ממש לידי. למרות ההסבר שלי על רגישות הנושא ורגישותה של רונית לדבר עליו.
בסיכומה של השיחה נתבקשתי להעביר אישור מרופא מצרוף לבקשתי להפסיק את המנוי בפקס.

וכך היה, תוך מס' ימים העברתי מכתב מרופא המשפחה של רונית שבו רשום באופן ברור "בתקופה בקרובה לא מומלץ לה לעשות פעילות פיזית " ואת בקשת הניתוק בו אני מסבירה את הנסבות.

התשובות שקיבלתי היו מקוממות:
1. שהמכתב מהרופא המשפחה אינו מספק ושיש צורך במכתב מרופא ממוחה.
הסברתי שמכתב כזה מרופא מומחה יתקבל רק לאחר בדיקות שעשויות לקחת חודשים, שזה חדירה לפרטיות של הלקוח ושזה לא עניינם במה הלקוח שלהם סובל.
2. שבמסמכים עליהם חתמה רונית רשום כי היא נושאת האחריות של כשרות הפיזית שלה לבצע אימון.


לאחר המקרה החלטתי לא להרים ידיים, לא לוותר ולא לתת יד לאותו רשת שמתנהגת ללקוחותיה בצורה בריונית, חסרת רגישות , אני חשה בושה להית חלק מחברה שמקבלת התנהגות כזו כלפינו.

אני מקווה שפניתי במכתב תביא לסיום הפרשה בצורה מקובלת וראיה.
ושאנחנו כחברה לא נאפשר ולא נתן יד להתייחסות כזו מצד חברות בהם אנו לקוחות.
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול מנוי והחזר כספי מלא פתרון נדרש :

הולמס פלייס שירות לקוחות

, תגובה:
הילה שרם - ארחאית שירו שם ותפקיד:
בהמשך לפנייתך הנני מתכבדת להשיב כי תשובות לגוף הטענות תינתנה אר ורק למנויה עצמה כפי שעשתה מנהלת המועדון או למי שיוסמך לייצגה לפי כל דין, ולפיכך, לא אוכל להתייחס לגוף טענותייך.

בברכה,

הילה שרם – מנהלת שירות לקוחות ארצי
תגובה:
הפיתרון ניתן למנויה עצמה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה