פרטי התלונה

תלונות הולמס פלייס

תלונות עוד בחדרי כושר וספא

תלונות חדרי כושר וספא

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה הולמס פלייסשעות פתיחה הולמס פלייס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
איבוד מסמכים טרטור וזלזול בלקוח נושא התלונה:
‏שבת ‏01 ‏נובמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ת"א סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לכבוד חברת הולמס פלייס

שמי דרור עמיתי.
מזה כשנתיים אני מנוי בחדר הכושר ברשת הומלס פלייס, בסניף דיזנגוף בת"א.
שילמתי מחיר יקר על המנוי הרבה מעבר למה ששילמתי עד כה ובהשוואה למתחרים שקיימים סמוך לאיזור מגורי.

התחברתי וקיוויתי להנות מאיכות ומקצועיות שמאפיינים רשת בינלאומית שחרטה על דגלה סטנדרטים גבוהים .

אבל ברצוני לספר סיפור:

בסוף חודש אוקטובר חליתי . כמו שהבנתי בעבר יש לעדכן בכך את המועדון על מנת שיקפיאו את המנוי. הקפאות קודמות שהודעתי אליהם לא עודכנו ולכן עתה הקפדתי על כך.
יצרתי קשר טלפוני. היתה המתנה ארוכה בה שמעתי מנגינות משונות ולבסוף נענתי בקול אנושי שאמר לי להמתין , ושוב חזרתי להמתנה למנגינות משונות.
שלחתי מייל שיבצעו את ההקפאה . לא שבו אלי מהמועדון , רק לאחר 4 ימים .

לבקשתם הבאתי להם אישור רפואי. כיוון שהיו לי כמה ביקורים במהלך התקופה אצל רופא המשפחה, צירפתי אישור. שבו אלי ודרשו שאציין תאריכים מדוייקים. ציינתי שזו הטרדה של הרופא, ובזבוז משאבים של שירותי הבריאות וזלזול בזמן האישי שלי, כל זאת להביא מסמך רישמי, כאילו מועדון הכושר הוא משרד ממשלתי שנגוע בצורה קשה בכל נבכי הבירוקרטיה.

למרות חוסר הנוחות, ולוח הזמנים הצפוף שלי ניגשתי שוב לרופא להביא את האישור הדרוש.
האישור ניתן בקבלה. ציינתי שאת המסמך הקודם של הקפאה מילאתי מול הפקידים. ועתה יש להם את כל הדרוש לבצע את ההקפאה ולשיב לי את הימים .
אלא שכעבור זמן רב לאחר שלא קיבלתי אישור על ההקפאה, ופניתי כמה פעמים במייל אישי למנהלת המועדון , ולפקידי הקבלה שהנושא יטופל באופן סופי, אך דבר לא קרא. עתה חזרו אלי מהמועדון וציינו שאין להם את האישור הרפואי לבצע את ההקפאה. שוב אמרתי שהוא הועבר והם אישרו שזוכרים זאת, אבל אינם יכולים לבצע את ההקפאה בלעדיו. כלומר הם עתה בפעם השלישית מטרטרים אותי להביאו מרופא המשפחה.
סירבתי לבקשה זו , אך בכל זאת פניתי לרופא והאישור נמסר במהרה.
לאורך כל התהליך השירות היה לקוי. מנהלת המועדון שבה אלי רק פעם אחת, בשלב במאוחר לאחר שהכל התעכב מאוד וטורטרתי 3 פעמים. הבטיחה לבדוק ולא חזרה. נציגי השירות שבו לאחר פרקי זמן ארוכים מאוד, ופקידי הקבלה לא היו מעודכנים ורק מילמלו את המשפט: "תמלא טופס" .

מבחינתי זו אכזבה גדולה שמעודון יוקרתי, בינלאומי , נתן לי כמנוי ותיק תחושה של זלזול. שירות לקוחות שלא היסס לטרטר אותי, לאבד את הניירת שהבאתי ועוד לדרוש ממני להביאה שוב .

האם זהו השירות שאותו אתם רוצים לתת?

הולמס פלייס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה