פרטי התלונה

תלונות הולמס פלייס

תלונות עוד בחדרי כושר וספא

תלונות חדרי כושר וספא

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה הולמס פלייסשעות פתיחה הולמס פלייס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה לביטול/הפסקת מנוי בחדר כושר נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏01 ‏ינואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
דיזנגוף סנטר תל אביב כתובת:
הולמס פלייס דיזנגוף סנטר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 3/11/08 נרשמתי לחדר כושר הולמס פלייס בדיזנגוף סנטר בתל אביב
רשמה אותי נציגת מכירות בשם ענבל נחשוני, שיום אחד אחרי שרשמה אותי כבר לא עבדה שם יותר.
בחתימת החוזה הוספנו סעיף בחוזה שאני יכולה לצאת מהחוזה לבטלו ללא כל קנס או דמי ביטול או השלמה מסויימת - במקרה של מעבר דירה עם הצגת כתובת בת.ז או הצגת חוזה דירה -
החלטתי לעזוב את חדר הכושר וגם את העיר תל אביב ולבטל את החוזה , לא הגעתי לחדר הכושר מתאריך 30/12/08 היום שאני כותבת לכם התאריך הוא - 13/3/09 חודשיים וחצי שלא הייתי שם , בטלפון הם לא יודעחם מה לענות ואומרים שהם מעבירים אותי הלאה ומנתקים את השיחה , ניגשתי לשם והייתה שם נציגה שהציגה את עצמה כמנהלת קוראים לה הילה עייני - היא לא הסכימה לבטל לי את המנוי - היא טענה שאני צריכה להוסיף כסף.
חשוב להבהיר - אני עשיתי איתם עסקת תשלומים בכרטיס אשראי לשנה - אבל אני שילמתי את כל השנה מראש - ביטלתי את כרטיס האשראי ושילמתי את כל הסכום בתלשום אחד לכל השנה מראש, עכשיו מחברת האשראי מבקשים שחדר הכושר ישלח להם ביטול/זיכוי כדי שהם יוכלו לזכות אותי ולהחזיר לי את הכסף ששילמתי על כל השנה מראשץ
אותה הילה עייני שהתנהגה ממש מגעיל , לא ניסתה להקשיב , ולהבין , אמרה שהיא לא יכולה / לא רוצה לבטל לי את המנוי ולא הסכימה לשלוח ביטול/זיכוי לחברת האשראי , כשביקשתי טלפון כתובת שם - של הנהלת חשבונות הנהלה משרדים משהו של החברה נענתי שאין דבר כזה , הכל עובר דרכם .
תתקשרי לכאן ונעביר אותך,
כשהתקשרתי אחרי יומיים העבירו אותי למישהו שהציג את עצמו שוב כמנהל קוראים לו בן - הוא דיבר גם בצורה מגעילה הרים את הקול וניתק לי את הטלפון בפנים .
התקשרתי אחכ שוב ביקשתי מפקידת הקבלה בשם לין את הנהלת חשבונות היא ענתה לי - "קיבלתי הוראה מהמנלת שלי לא לטפל בך" - וזה כל עוד אני משלמת להם כסף !!!! אמרתי לה שאני רוצה את זה בכתב שהיא קיבלה הוראה מהמנהלת שלה לא לטפל בי כל עוד הם מקבלים ממני כסף, הגעתי לשם ויצא אלי הנציג שהציג עצמו מנהל בשם בן ושוב הרים את הקול ולא הסכימו לתת לי כלום בכתב , גם כמה ימים קודם שהיתה שם הילה עייני ביקשתי שתכתוב לי בכתב שהיא לא מוכנה לשלוח ביטול לחברת האשראי שהיא לא רוצה לבטל לי את המנוי וגם לא הסכימה . ההתנהגות שלהם ממש מגעילה אחד אחד !!!!!!! הצגתי חוזה שכירות שמסתיים החודש, מילאתי את טופס הביטול שהם ביקשו - ואחרי יומיים שהתקשרתי לברר מה קורה עם המנוי הם לא ידעו על מה אני מדברת בכלל - כנראה שהעלימו את הטופס... מבקשת את עזרתכם כי אני שילמתי את כל השנה מראש ואני רוצה את הכסף בחזרה , לפי החוזה אני יכולה לבטל את החוזה - אבל כנראה שאין עם מי לדבר .

חשוב לציין אני רשומה אצלם בשם ענבל דיין
עגמת נפש, בזבוז זמן, כספי, סוג הנזק :
ביטול המנוי באופן מיידי - רצוי התנצלות - והחזר כספי מכיוון ששילמתי את כל השנה מראש ואני לא נמצאת שם מתאריך 30/12/08 פתרון נדרש :

הולמס פלייס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה