|
|
|
|
|
|
ביטול מנוי |
נושא התלונה: |
נחום נינט |
שם/כינוי: |
יום רביעי 22 אפריל 2009 |
תאריך האירוע: |
אזור השרון |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 16/04 ביצעה אחותי רויטל נחום מנוי בחברתכם - נמסר לי שייש שבוע נסיון
בפניה ישירה לדניאל ב 054-5535703 הוסבר שאחותי אינה יכולה להמשיך להשתמש במנוי
יש לציין שולם בכרטיס אשראי שלי -ללא שום חתימה בה מצויין סכום ביטול מנוי
בנסיון שוב לשוחח עם דניאל -הסבירה לי שמחייבת אותי ב 760ש"ח לפי ידיעתי החוק מאפשר לבטל עיסקה תוך 14 יום והכנס המרבי עחליו לפי חוק הגנת הצרכן הוא 2% או 100ש"ח הזול מבנהם .
חוזרת אני ומציינת - פניתי אלייכם בדיוק כ4 ימים לאחר מכן -אנא טיפולכם המידי
אין לי שום הכחשה ואני מעוניינת לשלם 100ש"ח לביטול כפי שהחוק קובע
*אבקש לחזור בהקדם -כי מול דניאל -לא יכלה להתקיים שיחה רגילה -השרות היה לקוי -והשיחה היתה תוקפנית כלפיי -שינתה גירסאות
אודה לכם
|
עלבון |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
הולמס פלייס שירות לקוחות
, תגובה:
|
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה |
|
|
|