פרטי התלונה

תלונות הולמס פלייס

תלונות עוד בחדרי כושר וספא

תלונות חדרי כושר וספא

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה הולמס פלייסשעות פתיחה הולמס פלייס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנערות מאחריות יידוע על צ'ק שחזר נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏01 ‏אוקטובר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
דיזנגוף כתובת:
דיזנגוף סנטר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ברצוני להתלונן על מכון הכושר הולמס פלייס בדיזנגוף סנטר בו הייתי מנויה מינואר 2008 ועד לינואר 2009.
בספטמבר 2008, לאחר 7 חודשי מינוי שעברו ללא שום תקרית ועל מי מנוחות, ביקשתי להעביר את המנוי מאחר ונסעתי לחו"ל לתקופה בלתי מוגבלת. העברתי את המנוי בצורה מוכרת וחוקית (תשלום דמי העברת מנוי ונוכחות שלי ושל בעלת המנוי החדשה במכון).
ההעברה התבצעה בצורה חלקה וככל שהעניין נוגע לי, לא היו שום בעיות בנושא.
לפני כחודשיים חזרתי ארצה לאחר תקופה של שנה בחו"ל וגיליתי שחשבון הבנק שלי עוקל. לאחר בירורים אינספור, גיליתי במשרדי ההוצאה לפועל שהוצא נגדי צו מטעם מכון הכושר. כאשר דיברתי עם עורכת הדין הממונה על התיק, היא בישרה שחשבוני עוקל בעקבות צ'ק שחזר מתאריך מאי 2008. מיותר לציין שבתקופה זו, עוד הייתי מנויה בחדר הכושר ופקדתי את המקום לפחות פעמיים בשבוע ובאף אחת מהפעמים בהן הגעתי למכון, לא טרח איש לציין בפניי שאחד הצ'קים שלי חזר.
עורכת הדין הסבירה לי שהתיק הגיע אליה רק באוקטובר 2008, תקופה בה כבר לא הייתי בארץ.
לאחר שיצרתי קשר עם המועדון, אחד הפקידים איתו שוחחתי אמר שהוא מברר את העניין עבורי, אך לאחר שבוע גיליתי שאף התקדמות לא נעשתה בנושא.
לפני כשבועיים הגעתי בעצמי למכון הכושר בדיזנגוף סנטר ודרשתי לדבר עם המנהלת פנים אל פנים. מנהלת זו התייחסה אל העניין בביטול ושלחה אותי לדבר שוב עם עורכת הדין של המכון.
בשיחתי זו עם עורכת הדין, בה שוב הסברתי לה את המצב ושמעולם לא הובא לידיעתי שהצ'ק חזר, המשיכה היא לטעון שהמועדון שלח מכתב אתראה, דבר שמעולם לא קרה, ושהדרך היחידה לערער היא לפנות לבית המשפט ולתבוע תביעה נגדית. כאשר ביקשתי לדבר עם הגורם הבכיר במכון שהפנה אליה את התיק נעניתי בסירוב והיא אף ניתקה לי את הטלפון בפנים.
בשבוע שעבר התקשרתי שוב למכון וביקשתי לדבר ישירות עם המנהלת. היא בישרה לי שהעניין כלל וכלל לא מוכר לה ולאחר מכן הבטיחה לי שהיא תברר את הנושא ותיצור עימי קשר בהקדם, דבר שלא נעשה מעולם.
עליי לציין שהנני סטודנטית ולכן אין ביכולתי להתעסק עם בתי משפט ותביעות קטנות למיניהן. אשמח לשלם את הסכום המקורי (כ315 שקלים) אותו הייתי אמורה לשלם בצ'ק החודשי, כפי שהייתי עושה לפני שנה וחצי, לו העניין היה מובא לידיעתי.
לא ייתכן שאני אצטרך לשלם את שכר הטרחה של עורכי הדין של המכון, בעקבות פשלה שנעשתה אצלם (הסכום כרגע עומד על כ1800 שקלים). להמשיך ולטעון שזו אחריותי לבדוק האם הצ'ק חזר או לא, זו התנערות ברורה מהאחריות המוטלת עליהם, מאחר והיו אינספור הזדמנויות לדון עימי בנושא פנים מול פנים, בייחוד במעמד העברת המנוי בידיעה כי אני עוזבת את הארץ.
כולי תקווה שתוכלו לעזור לי,


כספי סוג הנזק :
ביטול צו העיקול מצד המכון ומצידי תשלום הצ'ק המקורי פתרון נדרש :

הולמס פלייס שירות לקוחות

, תגובה:
רשת הולמס פלייס שם ותפקיד:

בשנת 2008 הייתה גברת נטלי מנויה בסניף דיזינגוף של רשת הולמס פלייס .

בתאריך 3/8 חזר צ'ק תשלום של גברת נטלי – היא קיבלה התראות חוזרות ונשנות מהרשת להסדיר את חשבונה (בתאריך 19/10,28/9,21/8,3/8) כאשר פעם אחר פעם השיבה כי היא תגיע לסניף להסדיר זאת.

למרות שהרשת אינה נוהגת לעשות זאת קבלה הגברת נטלי התר חריג להעביר את המנוי למישהו אחר, תוך הבטחה כי היא מסדרת את החוב באופן מידי.

גברת נטלי קבלה תזכורות חוזרות ונשנות, כאשר לא קיבלנו תגובה ולא הסדר תשלום נאלצנו להעביר את הנושא להוצאה לפועל...

עם העברת הנושא לידי ההוצאה לפועל, הדבר אינו עוד בשליטתה של רשת הולמס פלייס

הטענות כי הרשת לא הגיבה לטענותיה של גברת נטלי אינן נכונות ואינן מוצדקות ובידינו תיעוד של כל השיחות שנוהלו עימה.
תגובה:


עם העברת הנושא לידי ההוצאה לפועל, הדבר אינו עוד בשליטתה של רשת הולמס פלייס

הטענות כי הרשת לא הגיבה לטענותיה של גברת נטלי אינן נכונות ואינן מוצדקות ובידינו תיעוד של כל השיחות שנוהלו עימה.
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה