פרטי התלונה

תלונות הולמס פלייס

תלונות עוד בחדרי כושר וספא

תלונות חדרי כושר וספא

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה הולמס פלייסשעות פתיחה הולמס פלייס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דמי ביטול בגין הפסקת המנוי נושא התלונה:
‏יום שני ‏13 ‏ספטמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
קניון עזריאלי כתובת:
תיאור הבעיה:
ב-01/07/10 חידשתי את המנוי במכון הכושר "הולמס פלייס" בקניון עזריאלי, תל אביב. הוסבר לי על ידי עמרי כי המנוי יהיה מנוי חודשי גמיש באותם תנאים ובאותו מחיר כפי שהיה המנוי שלי לפני כן ובמידה וארצה להפסיק את המנוי בכל עת עליי להודיע 30 יום מראש. ב-25/08/10 ביקשתי להפסיק את המנוי והופתעתי כשהודיעו לי כי עליי יהיה לשלם דמי ביטול בסך 395 ש"ח. הם אף ציינו כי מדובר בדמי ביטול מופחתים.
כאשר ביקשתי לדבר עם עמרי אשר איתו חידשתי את המנוי הוסבר לי כי עמרי אינו עובד עוד בחדר הכושר ולכן אין כל תיעוד על כך שהמנוי שלי הוא מנוי חודשי
ועליי לשלם את דמי הביטול.
אציין כי בעבר כשהפסקתי את המנוי כעבור חצי שנה לא נדרשתי לשלם דמי ביטול, וכשביקשתי לחדש שוב את המנוי וידאתי עם עמרי (איתו גם חתמתי על החוזה הראשון) כי המנוי החדש יהיה באותם תנאים ובאותו מחיר כלומר מנוי חודשי גמיש המאפשר לי להפסיק את המנוי בכל עת.
צר לי כי בשל העובדה כי עמרי אינו עובד בחברה עוד עליי לשלם דמי ביטול בסך 395 ש"ח. כמובן כי לא הייתי מחדש את המנוי מלכתחילה אם היו מודיעים לי מראש כי עליי יהיה לשלם סכום זה במידה ואפסיק את המנוי.
כספי סוג הנזק :
הפסקת המנוי ללא דמי ביטול פתרון נדרש :

הולמס פלייס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה