פרטי התלונה

תלונות הולמס פלייס

תלונות עוד בחדרי כושר וספא

תלונות חדרי כושר וספא

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה הולמס פלייסשעות פתיחה הולמס פלייס גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏04 ‏נובמבר ‏2010 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
קרית ביאליק כתובת:
קריון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
הנושא : ביזיון ובושה ...
במהלך שבוע שעבר קיבלתי שיחת טלפון ממאיה מהולמס פלייס קריון, במהלך השיחה נשאלתי עם אני מעוניין להמשיך את המנוי כאשר היא מציעה לי מחירים לא הגיוניים בעליל וכל שיטת המכירה חוזרת על עצמה למרות שאני מנוי פלטיניום וותיק מאוד במועדון.
לדעתי שיטת מכירה עלובה להתחיל ולספר העלינו מחירים ולך אנחנו ניתן במחיר יותר זול כאשר המחיר של המנוי ידוע לכולם ועדיין הוצא לי מחיר יקר.
תוך כדי שהיא שואלת אותי על חידוש המנוי היא עצרה לשניה ותוך כדי השיחה הטיחה בפניי שאני לא שילמתי על שנה שלמה - צעד פזיז ומטומטם שהתבצע תוך כדי השיחת טלפון על חידוש המנוי בלי לבדוק עובדות בלי לעשות שום תחקיר להגיד ללקוח שהוא לא שילם שנה ככה סתם דרוש הרבה אומץ וטיפשות.
תוך כדי השיחה אמרתי שאני לא יכול לדבר כרגע וניתקתי את השיחה.
יום למחרת ב 4.11.2010 הגעתי למכון וכאשר העברתי את המנוי הפקידה עצרה אותי ואמרה לי רק רגע,כאשר היא אמרה את שמי למשרד קפצו שני אנשים כאילו אני גנב.
הפקידה מסבירה לי שהמנוי חסום ואני לתומי בכלל לא חשבתי על השיחת טלפון ואמרתי לה שהמנוי שלי מסתיים ב10.11 כאשר באותו רגע קופץ הבחור מהמשרד נדמה לי ששמו סגי ומדבר אליי בזלזול אתה יהודה מזרחי - ואני עונה כן.
"המנוי שלך חסום אתה לא שילמת לנו על שנה אתה לא יכול להיכנס" בביטחון מלא ובהפגנתיות .
כאשר אני עונה מה זאת אומרת לא שילמתי ברור ששילמתי לפני שבוע ירד לי התשלום האחרון מתוך 24 תשלומים.
שוב הוא עונה לי - אין כזה דבר אתה לא שילמת כבר שנה אתה נכנס שנה חינם למועדון אתה לא תנתק את הטלפון שמדברים איתך ואתה לא יכול להיכנס.
באותו רגע הרגשתי מושפל ע"י אדם נחות שלא יכול לבדוק את העובדות לפני שהוא משתלח בלקוח!!!!
לאחר שסיים את ההרצאה שלו שלא שילמתי כבר שנה אמרתי לו שאני יכול להיכנס לאינטרנט תוך חצי דקה ולהראות לו את הקבלה.
תשובתו הייתה:אין אינטרנט !!
לאחר ויכוח קולני שחצי ממכון הכושר שמע והקשיב.
ביקשתי לדבר עם המנהלת שרון והוא אמר שהיא בישיבה לתוך השיחה התערבה מאיה וניסתה לבדוק במחשב ושוב חזרה על אותו הדבר אנחנו רואים ששלמת רק 12 תשלומים .
לאורך כל השיחה ביקשתי 10 פעמים להיכנס לאינטרנט ולהוכיח בחצי שניה שהם טועים וזה פשוט ביזיון וגועל נפש מה שעושים ללקוח משלם וותיק כמוני!!!
מאיה ביקשה ממני ללכת להתאמן ותוך כדי היא תבדוק עם מנהלת החשבונות.
לאחר חצי אימון שבתי למשרד ואז נאמר לי ששרית צריכה לבדוק את הנושא.
שרית הגיעה למשרד ושוב אדון סגי אומר לה זה יהודה מזרחי שלא שילם,אני אליו כבר לא התייחסתי ישר עניתי כמובן ששילמתי שרית צדיקה אחד בסדום הדבר הראשון שהיא אמרה אם יהודה אומר שהוא שילם הוא כנראה יודע על מה הוא מדבר בואו נבדוק את זה בבקשה סוף סוף מישהי נורמלית לדבר איתה.
גם היא בדקה במחשב שלה וראתה את אותם הדברים 12 תשלומים.
הסברתי לה שרק אם הייתי יכול להיכנס לאינטרנט אני יראה לה בשנייה את הקבלה מאתר של ישרכארט.
פתאום קסם אדון סגי הלך להביא סיסמא חזר תוך פחות מדקה שהוא נכנס לאינטרנט,אני נכנס לאתר של ישרכארט וכל המשרד בציפייה לתלות את הגנב הגדול והופ אני מדפיס להם קבלה על 24 מתוך 24 תשלומים כל המשרד שתק, לא יכול להיות אדון סגי אומר.
אותו כוכב שלא נתן לי להיכנס למכון כושר והחליט ללא שום צל של ספק שאני לא שילמתי !!!!
אני קיבלתי את היחס הכי גרוע שאפשר לקבל בכל שירות לקוחות של כל חברה אפשרית,במקום שאהבתי להתאמן שם ובדיוק שאני אמור לחדש מנוי כל התקרית המכוערת הזאת!!
אני מעוניין שגורם בכיר ברשת יצור איתי קשר תודה רבה ויום טוב
עוגמת נפש סוג הנזק :
פיצוי הולם פתרון נדרש :

הולמס פלייס שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה